به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، سایت باشگاه ابومسلم با اعلام خبر تغییر در هیئت عامل این باشگاه و ضمن تشکر از خداداد عزیزی، غلامحسین پیروانی را به عنوان سرمربی این تیم در فصل آینده مسابقات لیگ دسته اول معرفی کرد.

پیش از این باشگاه ابومسلم با اکبر میثاقیان، عباس چمنیان، نادر دست‌نشان و هادی برگی‌زر برای هدایت تیمش مذاکره کرده بود اما امروز با غلامحسین پیروانی به توافق رسیده است.

پیروانی که سال‌ها هدایت تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و در مقطعی تیم ملی امید ایران را برعهده داشته است، سابقه چندانی در لیگ دسته اول ندارد.

همچنین این باشگاه در اطلاعیه خود از تغییر در هیئت عامل این باشگاه خبر داده است که بر این اساس حجتالاسلام ناصریپور و علی اصغر حسنزاده از آن هیئت جدا شده و مهدی فاضل فکور به عنوان رئیس هیئت عامل، سید مهدی حسینی، قائممقام رئیس هیئت عامل و معاون اجرایی، بهزاد تیمورپور، عضو هیئت عامل و سخنگوی باشگاه، حشمتالله مهاجرانی، عضو هیئت عامل و رئیس آکادمی و سازمان فوتبال باشگاه، سید هاشم حسینی، عضو هیئت عامل و سرپرست تیم بزرگسالان، احمد پازوکی، عضو هیئت عامل و سید محمد رضوی، عضو هیئت عامل انتخاب شدهاند.