تبریک جالب رئالی ها به رافائل نادال+ عکس

رافائل نادال امروز در فینال رقابت‌های تنیس گرند اسلم ملبورن استرالیا مقابل دنیل مدودف روس قرار گرفت. نادال با عملکردی استثنایی و تحسین برانگیز در حالیکه دو ست ابتدایی را برابر مدودف شکست خورده بود سه ست پیاپی به پیروزی رسید و قهرمان تنیس استرالیا شد تا یکی از ماندگارترین مسابقات تاریخ گرنداسلم ملبورن را به ثبت رساند.

نکته جالب جایی است که نادال این رقابت نفسگیر که نزدیک به شش ساعت طول کشید را در 35 سالگی انجام داد تا نشان دهد که در این سن همچنان در آمادگی فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد. رافائل نادال با قهرمانی در ملبورن موفق به کسب بیست و یکمین گرند اسلم خود شد و با عبور از راجر فدرر و نواک جوکوویچ به تنهایی رکورددار قهرمانی در مسابقات گرنداسلم تاریخ تنیس شد.

تبریک جالب رئالی ها به رافائل نادال+ عکس

نادال با فوتبال نیز بیگانه نبوده و همواره علاقه خود را به پرطرفدارترین رشته ورزشی دنیا نشان داده است و بر هیچ کس پوشیده نیست که او یک طرفدار جدی رئال مادرید محسوب می‌شود و همواره مسابقات این تیم را دنبال می کند. در همین راستا قهرمانی نادال با واکنش جالب رئال‌مادرید روبرو شد و این باشگاه در صفحه اجتماعی خود نوشت: "تبریک به خاطر قهرمانی بزرگ تو در مسابقات تنیس اوپن استرالیا. بیست و یکمین گرند اسلم تاریخی تو. ما مفتخریم که مادریدیستای بزرگی مانند تو و یکی از اعضای افتخاری باشگاه ما، یک اسطوره ورزش و بهترین تنیسور تمام دوران است."