نصرتی: پرسپولیس دنیای فوتبال من نیست

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ،محمد نصرتي درباره قراردادش با تراکتورسازي گفت: جمعه بر اساس درخواستي که باشگاه تراکتورسازي داشت، به تبريز رفتم. من به غير از تراکتورسازي از چند تيم ديگر پيشنهاد داشتم، اما به خاطر روزهاي خوبي که دو فصل پيش با اين تيم پشت سر گذاشتم، دوباره تراکتورسازي را انتخاب کردم. سالي که در تراکتورسازي بودم از بهترين روزهاي فوتباليام بود و اکنون خوشحالم که ميتوانم بار ديگر در اين تيم بازي کنم. مردم آذربايجان مردم خونگرمي هستند و اميدوارم که بتوانم با استفاده از تجربياتم به اين تيم کمک کنم.

در حالی که برخی از رسانه‌ها از پرویز مظلومی به عنوان سرمربی قطعی تراکتورسازی در فصل بعد نام می برند، برخی منابع از توافق این باشگاه با اولیویرای پرتغالی نام می‌برند. نصرتی با اشاره به مذاکراتی که این باشگاه با این مربی خارجی داشته، گفت: خوشحالم که می‌توانم زیر نظر این مربی بزرگ خارجی کار کنم. امیدوارم تراکتورسازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کند.

نصرتی درباره جدایی‌اش از پرسپولیس، گفت: متاسفانه مطالبی نوشته می‌شود و می‌گویند که دنیزلی من را مثل پسرش دوست دارد و عجیب است که من را کنار گذاشته است، اما نمی‌دانم این چه حرف‌هایی است که زده می‌شود. به هر حال جدایی از یک تیم اتفاق طبیعی برای یک بازیکن است و حالا من هم از پرسپولیس جدا شدم و باید بگویم که فوتبال تنها برای من پرسپولیس نیست.