به گزارش افکارنیوز به نقل از سايت گل، ستاد تخلفات حرفهاي فدراسيون فوتبال در حال بررسي پرونده ميثم بائو هافبك فصل گذشته شهرداري تبريز است، بازيكني كه حرف و حديثهاي زيادي در مورد او وجود داشت و فصل گذشته اين شايعه مطرح شد كه بائو قبل از بازي با تراكتورسازي تبريز خودش را ۳ اخطاره كرد تا مقابل تيم امير قلعهنويي بازي نكند.

گفته می‌شود قرارداد بائو با استقلال فعلا اعتبار ندارد و این به خاطر شکایت علی اصغر مدیرروستا از بازیکن فصل گذشته شهرداری تبریز است. مدیرروستا اما در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل می‌گوید: «من از بائو شکایت نکردم ولی در کمیته انضباطی حاضر شدم و حرف‌هایم را زدم. طرفین لایحه‌ای را تنظیم کردیم و صحبت‌هایمان را در کمیته انضباطی انجام دادیم و قرار شد مسوولان این کمیته رای را بدهند»



مدیرروستا در پاسخ به این سوال که آیا شما با حجت‌الاسلام علیپور صحبت کردید خاطرنشان می‌کند: «بله من با او صحبت کردم و این پرونده در ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای در حال بررسی است. گویا قرار است فیلم چند بازی شهرداری هم مورد بازبینی قرار بگیرد و فکر می‌کنم دست کمیته انضباطی و ستاد تخلفات بازتر باشد»

مدیرروستا در پاسخ به این سوال که آیا شما معتقدید بائو عمدا خودش را محروم کرده است خاطرنشان می‌کند: «اگر بگویم بله یا خیر دیگر هیچ چیزی درست نمی‌شود و فرقی به حال من و شهرداری تبریز ندارد. قضاوت را در این مورد به فوتبالی‌ها، رسانه‌ها و کارشناسان می‌سپارم و مسوولان فدراسیون هم در حال پیگیری هستند.»