عنایتی: بی تجربگی به هوادار ضربه می زند

غلامرضا عنایتی پس از شکست دو بر یک هوادار مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: امروز یک بازی خوب و جاندار از هر دو تیم دیدیم. باید به خودم ببالم و به تیمم افتخار می کنم. امروز هوادار نشان داد چه پتانسیلی دارد اما مقداری بی تجربگی به ما ضربه می زند.

وی افزود: نباید با صدای خسته صحبت کنم اما هوادار نشان داد شکل تازه ای برای موفق شدن دارد.  کم تجربگی در نیم فصل اول هم افتاد اما باید خودمان را جمع و جور کنیم و شرایط را تغییر بدهیم. همه دیدند وقتی تیم صدرنشین مقابل ما وقت تلف می کند، یعنی خیلی خوب بودیم.

وی افزود: به تیم خوب استقلال هم تبریک می گویم که رکورد وحشتناکی در نیم فصل اول به دست آورد. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد. از چند جهت امروز ضرر کردیم اما واقعا خسته شده ایم. نمی خواهم در مورد داوری ورود کنم زیرا صحنه هایی هست که ما در کنار خط می بینیم اما داور از یک متری نمی بیند، ناراحت می شویم. دقیقه 65 پنالتی اتفاق افتاد و مرادمند با دست توپ را زد. قبل گل دوم استقلال باید صد در صد خطای بازیکن حریف را می گرفت. مطهری بازیکن ما را کامل هل داد. نمی دانم چرا برخلاف ما داور آن صحنه ها را ندید.

عنایتی: بی تجربگی به هوادار ضربه می زند

سرمربی تیم فوتبال هوادار عنوان کرد:  صحنه های زیادی وجود دارد که باید بنشینیم و درباره شان بحث کنیم.  امیدوارم مقداری سلیقه ای سوت نزنند. باید بنشینیم و به این موضوع فکر کنیم. امیدوارم شرایط مساوی باشد و تیم ها با  فیرپلی نتیجه بگیرند.  برای بازی بعدی که خیلی مهم است، آماده می شویم. دیدارهای نیم فصل دوم فوق العاده سخت است  اما امیدوارم با چند بازیکنی که قرار است به تیم  اضافه می کنیم، بتوانیم نتایج را تغییر بدهیم.