کفاشیان: برخی باشگاه‌ها قانون رارعایت نکردند

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ،علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوالي درباره تغيير آييننامه نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال باشگاههاي کشور و قانون سقف قراردادها گفت: ما تابلو ورود ممنوع براي باشگاهها گذشتهايم. اما متاسفانه برخي از باشگاهها از اين تابلو ردميشوند.

وی با بیان این که باشگاه‌ها باید تراز مالی خود را به AFC و فدراسیون فوتبال ارائه دهند، اظهار کرد: باشگاه‌ها موظف به رعایت سقف قراردادها هستند و باید بر اساس آیین‌نامه نقل و انتقالات رقم‌های بازیکنان را کنترل کنند.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا سال گذشته با باشگاه‌هایی که سقف قرارداد را رعایت نکردند، برخوردی صورت گرفته یا نه، اذعان کرد: هنوز شکایتی مبنی بر عدم رعایت سقف قرارداد در فدراسیون فوتبال نداشته‌ایم و چیزی مشخص نشده است. تنها در صورتی که بازیکنی از باشگاه شکایت کند، فدراسیون فوتبال موظف است مبلغ قانونی سقف قرارداد را پیگیری کند و تنها حق بازیکن در این مورد مبلغ سقف قرارداد است.

کفاشیان در پاسخ به چرایی عدم حضور بازیکنان و مربیان لیگ برتری در انتخابات ریاست هیات فوتبال اصفهان، اظهار کرد: باید از دبیر مجمع پرسید چرا این بازیکنان و مربیان در مجمع حضور نداشتند. لیست اعضای مجمع باید منطبق بر آیین‌نامه اجرایی فدراسیون فوتبال باشد و موارد مورد اعتراض قابل بررسی هستند. بدون تردید در چنین مجمعی باید بازیکنان شاخص استان حضور می‌داشتند.