ترس سرمربی الهلال از رویارویی با چلسی

تیم الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های جهان مقابل الجزیره امارات قرار گرفته و با نتیجه درخشان 6-1 پیروز شد تا حریف چلسی در دور بعدی شود. حالا لئوناردو ژاردیم ، سرمربی الهلال در آستانه برگزاری دیدار مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مقابل چلسی، مدعی شد این تیم از شرایط بهتر و ناعادلانه ای برخوردار است و برنامه ریزی فیفا به شکلی شده که همیشه تیم های قاره اروپا فاتح این تورنمنت می شود.

لئوناردو ژاردیم گفت: "این یک هشدار به فیفا است. ما در اینجا شاهد حضور بهترین باشگاه های جهان هستیم، اما بی انصافی است که برخی از تیم ها باید چهار مسابقه در هشت روز انجام دهند و تیم های دیگر می توانند استراحت کرده و فقط دو بار به میدان بروند.

به نظر من این نوع برنامه ریزی عادلانه نیست. همیشه یک سری تیم های مشخص در جام باشگاه های جهان قهرمان می شود، اما باید در هنگام برنامه ریزی دقت بیشتری وجود داشته باشد تا تیم های آسیا و آمریکای جنوبی شانس قهرمانی در این تورنمنت را داشته باشند.

ترس سرمربی الهلال از رویارویی با چلسی

من مطمئن هستم که تیم های اروپایی و در فصل جاری چلسی یا باشگاهی مانند لیورپول در گذشته و دیگر تیم های این قاره بخت اول کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه های جهان هستند. آنهم در شرایطی که تیمی مثل الهلال دو روز فرصت ریکاوری دارد، اما باشگاه رقیب با استراحت و بدون حضور در دیدار قبلی می تواند با آمادگی کامل در مرحله نیمه نهایی حاضر شود. حتی پیروزی روز گذشته ما نشان دهنده این واقعیت بود که الجزیره دو روز قبل به میدان رفته بود و شما می توانید این مسئله را در ساق پای بازیکنان این تیم در نیمه دوم ببینید."