به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، بر اساس اعلام سایت فدراسیون تکواندو سید محمد پولادگر ۱۶ خردادماه جهت حضور در کلاس هماهنگی داوران المپیکی تهران را به مقصد چین ترک کرد. ولی وی به همراه مسئول روابط بین الملل فدراسیون به جای پکن سر از کره جنوبی و اردوی تیم ملی درآورد. پولادگردر این سفر ضمن تماشای تمرین اعضای تیم ملی و جلسه با اعضای کادر فنی ، دیدارهایی را با سفیر ایران و شین چال کانگ سرمربی تیم ملی پومسه داشت.

رئیس فدراسیون تکواندو بعد از ورود به کره جنوبی تمرینات ملی پوشان تکواندو را از نزدیک تماشا کرد. سپس در جلسه ای با کادر فنی در جریان نحوه آماده سازی تکواندوکاران و کیفیت این اردوی ۱۰ روزه قرار گرفت. در این جلسه مهم بحثانتخاب نفرات اصلی برای اعزام به المپیک مطرح و در نهایت سه نفر اصلی انتخاب شد. قرار است هادی ساعی روز دوشنبه اسامی این نفرات را در اختیار مطبوعات و رسانه ها قرار دهد.

وی در ادامه دیداری را با " شین چال کانگ " سرمربی تیم ملی پومسه داشت که مقرر شد در آینده ای نزدیک این مربی برجسته دوره های آموزشی کیوروگی(مبارزه) و پومسه را کشورمان برگزار کند.

در ادامه این سفر پولادگر دیداری با سفیر کشورمان در کره جنوبی داشت که بعد از بررسی وضعیت تیم ملی تکواندو و موفقیت این تیم در المپیک ۲۰۱۲ لندن قرار شد یک دوره رقابت بین المللی برگزار شود. این رقابت ها به نام پنجاهمین سالگرد دوستی دو کشور کره جنوبی و ایران در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون تکواندو روز جمعه به منظور شرکت در جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی،دیدار با رئیس WTF و همچنین اعضاء شورای اجرایی، مربیان و داوران شرکت کننده در المپیک لندن، عازم کشور چین شد.