مهدوی: پرسپولیس برابر نساجی باید هجومی بازی کند

محمدرضا مهدوی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم نساجی گفت: شاید در جدول پرسپولیس از جایگاه بهتری نسبت به نساجی برخوردار باشد، اما تیم حریف هم در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته است و دوست‌ دارد این روند خوب را در بازی با پرسپولیس هم ادامه دهد. به هر حال بازیکنان پرسپولیس  باید از همان ابتدا  بازی هجومی ارائه بدهند  تا بتوانند با امتیاز کامل به خانه برگردند و در ادامه فصل با شرایط بهتری کارشان را دنبال کنند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی در حالی فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود که هر ۲ تیم به برد در این بازی نیاز دارند تا به روند رو به رشد خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند. تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۳۵ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و تیم فوتبال نساجی با ۲۱ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد. 

شرایط میزبانی به سود نساجی است 

بدون شک بازی قشنگی از آب در خواهد آمد  چرا که  هر ۲ تیم روی زمین بازی می‌کنند. هر چند مانند گذشته تماشاگران حق حضور در ورزشگاه را ندارند اما شرایط میزبانی به سود نساجی است.  به طور حتم  موقعیت‌ گل زیادی روی دروازه  ۲ تیم خواهیم دید و هر تیمی از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، برنده می شود.

مهدوی: پرسپولیس برابر نساجی باید هجومی بازی کند

جدایی از پرسپولیس به صلاح شیری است 

 به نظرم  شیری روی بی تجربگی در بازی با فولاد آن اشتباه را انجام داد که در نتیجه بازی تاثیر زیادی داشت و همین اشتباه کار دست او داد. وقتی یحیی لیست می‌دهد و نظر قطعی خودش را اعلام می‌کند باید بدانیم چیزی که او می‌بیند را ما نمی‌بینیم. شاید صلاح شیری  در این باشد که دیگر در پرسپولیس نماند و باید به نظر گل محمدی  احترام گذاشت.

درویش سعی کرده مشکلات پرسپولیس را حل کند 

 باید به درویش زمان دهیم. او در بدو ورودش به پرسپولیس بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد و اکنون هم باید خواسته‌های سرمربی را اجرا کند. از حق نباید گذشت، در این مدت انواع و اقسام مشکلات برای پرسپولیس ایجاد شده و درویش سعی کرده آن‌ها را حل کند تا برای تیم دردسرساز نشود.