به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، این بازیکن چپ پا ظهر امروز با حضور در باشگاه صنعت نفت آبادان با این تیم قراداد بست تا طلایی پوشان را برای فصل آینده لیگ برتر باشگاه های کشور همراهی کند.
این بازیکن سابقه حضور در فولاد خوزستان را نیز در کارنامه دارد و به نظر می رسد با آب و هوای این استان که دغدغه اصلی اکثر بازیکنان برای حضور در تیمهای خوزستانی است آشنایی دارد.

صنعت نفت آبادان برای تکمیل خط حمله خود در اولین گام اقدام به جذب یک مهاجم خوزستانی به نام مهدی دغاغله کرد. این بازیکن در تیم استقلال اهواز در لیگ برتر بازی کرده ولی برای انجام خدمت سربازی به تیم ملوان بندرانزلی پیوسته بود و اکنون و بعد از دو سال حضور در تیم ملوان، به استان خود بازگشته است.

همچنین محمد الهایی بازیکن جوان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز دیگر خرید آبادانی ها برای فصل آینده است که این بازیکن با حضور در باشگاه قرارداد منعقد کرد. الهایی نیز همانند دغاغله خوزستانی و اهل شوش است.

همچنین روح الله عرب مهاجم چند سال اخیر باشگاه صنعت نفت آبادان نیز با حضور در محل باشگاه قرارداد خود را با طلایی پوشان تمدید کرد تا فصل آینده نیز در آبادان توپ بزند.

روح الله عرب فصل گذشته در دیدار با تراکتورسازی تبریز از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و ادامه فصل را از دست داد ولی با بهبودی کامل به تیم صنعت نفت بازگشت. عرب در فصل گذشته با انجام هشت بازی سه گل برای تیم صنعت نفت به ثمر رساند.