به گزارش افکارنیوز به نقل از ایرنا، محمد پنجعلی روز شنبه با بیان اینكه مدیران این باشگاه در این ارتباط عملكرد بسیار مطلوبی داشته اند،افزود: امیدوارم با این شرایط تیم در فصل آینده نتایج قابل قبولی بگیرد تا كام مردم همانند فصل گذشته تلخ نشود.

وی افزود: البته بازیکنانی که به این تیم اضافه شده اند، باید مراقب حواشی باشند تا ضمن دفاع از سابقه فوتبالی خود در این تیم نیز ماندگار شوند.

مربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سووال که بازیکنان دراین تیم بایدچگونه رفتارکنند تا از حواشی بدور بمانند، گفت: پرسپولیس تیم پرطرفداری است از سوی دیگر نمایندگان رسانه ها نیز همواره دراطراف تیم هستند و اخبار ریز و درشت تیم را برای مخاطبان خود ارسال می کنند.

به اعتقاد وی بازیکنان باید مراقبت از خود را دراین تیم بیشتر کنند و از برخوردهای بی جا و بی مورد پرهیز کنند. علاوه براین نظم و انضباط بشدت رعایت و از کادر فنی باید حرف شنوی کامل داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: بدین ترتیب بازیکنان جدید در این تیم ماندگار خواهند شد.

تیم فوتبال پرسپولیس پس ازخانه تكانی\'مصطفی دنیزلی\'و نگاه داشتن تنها ۱۱ بازیكن فصل گذشته این تیم برای فصل جاری، به تازگی و درفصل نقل وانتقالات با سیدجلال حسینی،حسین ماهینی، محسن بنگر و شهاب گردان به توافق رسیده و این بازیكنان در دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتراین تیم را همراهی خواهند كرد كه در سال های اخیرحضور این تعداد بازیكن مستعد در این تیم كم سابقه بوده است.