یواخیم لو: دربازی باپرتغال مهم‌ترین چیزپیروزی بود

نسخه چاپيارسال به دوستان
جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲
/ شکست در بازی اول تاوان سنگینی دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: در بازی با پرتغال مهم‌ترین نکته کسب پیروزی بود که به آن رسیدیم.
خبرگزاری فارس: یواخیم لو: در بازی با پرتغال مهم‌ترین چیز پیروزی بود / شکست در بازی اول تاوان سنگینی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اشپورت‌بیلد، یواخیم لو پس از پیروزی یک بر صفر شنبه شب مقابل پرتغال در یورو ۲۰۱۲ اظهار داشت: هر دو تیم تلاش کردند تا فضاها را گرفته و محدود کنند. ما سرکش بودیم و صاحب موقعیت‌های شدیم. گلی هم که ماریو گومس زد، به سود ما تمام شد.

وی که تیمش در این دیدار نیمه اول را بدون شور و هیجان لازم بازی کرد اما در نیمه دوم وضعیتی به مراتب بهتری پیدا کرد. شاگردان او که از ابتدا بیشتر از شاگردان بنتو، مربی پرتغال صاحب توپ بودند عاقبت موفق شدند در دقیقه ۷۳ توسط ماریو گومس به گل برتری رسیدند

مربی ۵۲ ساله ژرمن‌ها افزود: با گل ماریو ما یک بر صفر برنده شدیم. این نکته مقدم بر هر مساله دیگری در بازی است.

او ادامه داد: از قبل برای حضور کلوزه به جای گومس برنامه‌‌ریزی کردیم. می خواستیم با این کار به تیم نشاط بیشتری ببخشیم. در اواخر بازی آرایش دفاعی خوبی داشتیم.

این مربی همچنین بیان کرد: چون بازی نخست بود، کسب ناکامی در آن باعثتاوان سنگینی می شد. وقتی شما در بازی اول دریک جام برنده شوید، می‌توانید برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید.

وی درمورد ماتس هوملس، ‌مدافع میانی تیمش که به جای مرته‌ساکر در ترکیب جای گرفت، اظهار داشت: ماتس خیلی عالی بازی کرد. جروم بواتنگ هم بازی خیلی خوبی مقابل کریس‌رونالدو انجام داد.

لو در مورد رویارویی بعدی که مقابل هلند است، بیان کرد: هلندیها بخاطر شکست از دانمارک تحت فشار مرگباری هستند ولی ما نیز باید یکسری اصلاحات در تیم انجام دهیم . در این نکته هیچ جای تردیدی وجود ندارد. باید کار بهتری ارائه دهیم و بتوانیم موقعیت های گل بیشتری در بازی خلق کنیم.