موشک جهانبخش طاق دروازه را فرو ریخت+ عکس

علیرضا جهانبخش در سال ۲۰۲۲ به شرایط خوب گذشته برگشته و نمایشی در دیدارهای باشگاهی و ملی داشته که نقش او در بردهای فاینورد و تیم ملی ایران مشهود بوده که امروز هم این بازیکن یک گل تماشایی در دیدار مقابل کامبور به ثمر رساند و در پیروزی تیمش موثر بود.

تیم فوتبال فاینورد در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ اردیویسه هلند، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم دِ کویپ به مصاف کامبور رده نُهمی رفت که علیرضا جهانبخش نیز برای ششمین مسابقه متوالی در ترکیب ابتدایی تیمش حضور داشت و در خط حمله بازی می‌کرد.

موشک جهانبخش طاق دروازه را فرو ریخت/عکس

فاینورد پس از اینکه در ۴۵ دقیقه ابتدایی دیدار مقابل کامبور دو گل زیبا به ثمر رساند و البته یک گل دریافت کرد و با برتری به رختکن رفت، در نیمه دوم هم نمایش هجومی‌اش را ادامه داد و توانست با شوت استثنایی ستاره ایرانی‌اش به گل سوم دست پیدا کند.

علیرضا جهانبخش که در دو مسابقه از سه هفته گذشته لیگ اردیویسه هلند موفق به گلزنی مقابل نایمخن و اسپارتا روتردام شده بود، امروز هم با یک شوت مهار نشدنی، توانایی‌های خود را مقابل هوادارانی که در ورزشگاه دِ کویپ بودند، به رخ کشید و یک شادی جالب توجه در برابر جایگاه آنها انجام داد.

موشک جهانبخش طاق دروازه را فرو ریخت/عکس

لوئیز سینسترا که در نیمه اول یک گل تماشایی برای فاینورد به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۴۹ با انتقال توپ به سمت چپ زمین، علیرضا جهانبخش را صاحب فرصت کرد که کنترل این بازیکن با سینه و حرکت پا به توپ او تا پشت محوطه جریمه، یک موقعیت ایده‌آل برای جهانبخش به وجود آورد تا او گلزنی کند.

جهانبخش پس از پیشروی تا پشت محوطه جریمه کامبور و در حالی که مدافعان حریف انتظار شوت‌زنی او با پای غیر تخصصی را نداشتند، با شوت روی پای چپ محکم و تماشایی، توپ را به کنج دروازه فرستاد که توپ پس از دو بار اصابت به زیر طاق تبدیل به گل شد.

تیم فاینورد که در سه دیدار اخیرش در لیگ اردیویسه هلند سه برد پیاپی به دست آورده بود، امروز هم در تقابل با کامبور به برتری ۳ بر یک دست یافت تا ۵۱ امتیازی شود و با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آژاکس، موقتا به رده دوم جدول صعود کند.

علیرضا جهانبخش امروز در تقابل با کامبور بیست و یکمین بازی خود در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند را انجام داد و موفق شد چهارمین گل‌اش در این رقابت‌ها را به زیبایی به ثمر رساند.