به گزارش افکار نیوز به نقل از ایرنا، فوتسالیست های تیم ایران 'ب' در سومین و آخرین دیدار خود از گروه دوم این رقابت ها، بعدازظهر امروز (شنبه) با نتیجه ۱۱ بر ۴ مقابل تیم تایلند به برتری رسیدند.

دو تیم در پایان نیمه نخست این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به رختکن رفتند اما شاگردان ' ناصر صالح ' در تیم ' ب ' ایران در نیمه دوم با سرعت دادن به بازی و حرکات های تکنیکی ' محمد طاهری ' و ' حسین طیبی ' دو بازیکن ملی پوش تیم فوتسال دانشجویان کشورمان، ۹ بار دروازه حریف را گشودند.

' حسین طیبی ' و ' حامد حسین زاده ' هر کدام چهار گل و ' مصطفی ظریفیان '، ' محمد طاهری ' و ' بهنام عطایی ' هر کدام یک گل برای تیم ' ب ' ایران به ثمر رساندند.

' علی صانعی ' سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، این دیدار را از نزدیک مشاهده کرد.

مسوولان حراست دانشگاه علامه طباطبایی، اجازه ورود هواداران را به این دانشگاه برای تماشای بازی نمی دادند و فقط ۱۰۰ نفر شامل دانشجویان، عوامل برگزاری و اعضای دیگر تیم های شرکت کننده، نظاره گر این دیدار بودند.

تیم فوتسال ' الف ' ایران نیز امروز(شنبه) در چهارمین و آخرین دیدار خود در گروه نخست، با حساب ۹ بر صفر تیم چین را شکست داد تا حریف تیم ' ب ' کشورمان در دیدار نهایی شود.

دیدار نهایی مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه در سالن ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

در نخستین دوره مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا که تا روز ۲۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت، ۹ تیم در دو گروه ۴ و ۵تیمی به مصاف یکدیگر می روند.

در گروه نخست، تیم های ایران 'الف'، ماكائو، قزاقستان، چین و عمان حضور دارند و در گروه دوم تیم های ایران 'ب'، سوریه، تایلند و هنگ كنگ رقابت می كنند.