تعطیلات، روی عملکردالمپیکی‌ها تاثیرگذارنخواهد بود

به گزارش افکار نیوز،امير دلشاد در گفتوگو با ايسنا ، اظهار كرد: صحبتهاي مقصودي را قبول دارم، اما وقتي همه مجموعه آكادمي المپيك تعطيل است و از سوي ديگر چند روز تعطيل رسمي وجود دارد، نميشد كه اردوها را بر پا كنيم. ضمن اين كه نظر كادر فني تيم ملي اين بود كه مليپوشان پس از بازگشت از تورنمنت روسيه چند روز را استراحت كنند و ريكاوري داشته باشند.

وی افزود: البته اگر کادر فنی صلاح می دید که در این تعطیلات اردوها ادامه داشته باشد می‌توانستیم نامه نگاری کنیم تا سالن‌های تمرین را نبندند.

سرپرست تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا این تعطیی اردو روی عملکرد ملی‌پوشان در بازی‌های المپیک تاثیر می‌گذارد؟ گفت: مطمئنم روی عملکرد تیم تاثیر نخواهد گذاشت، چرا که ملی‌پوشان به خوبی آماده هستند و اردوی تدارکاتی ایتالیا را هم در برنامه داریم که با حضور در آن رقابت‌ها قطعا شرایط ملی‌پوشان بهتر خواهد شد.

دلشاد در پاسخ به اين سوال كه نايب رييس فدراسيون بوكس پس از اين انتقادات، عملا تمام كارها را زير نظر گرفته و ديگر پست سرپرستي شما ضمانت اجرايي نخواهد داشت؟ يادآور شد: من همان زماني هم كه سرپرست بودم تمام اتفاقات را به مقصودي نايب رييس فدراسيون و مدير تيمهاي ملي گفتم، اما اكنون كه قرار است وي به عنوان سرپرست تيم به بازيهاي لندن اعزام شود، صلاح ديدند كه روي تيم اشراف بيشتري داشته باشند و مورد خاصي نيست.