مظلومی: حملات اینترنتی نگذاشت سرمربی تراکتور شوم

به گزارش افکار نیوز به نقل از خبرانلاین،سرمربی فصل قبل استقلال که با تراکتورسازی قرارداد داخلی بسته بود در گفت و گو با خبرآنلاین از دلایل فسخ این توافقنامه سخن می گوید. روز گذشته بود که سردار جعفری ، مدیر تیم تراکتورسازی اعلام کرد پرویز مظلومی خودش خواسته تا به تبریز نرود.


مظلومی درباره این گفته و سایر اتفاقات می گوید: «راستش هفته قبل بود که مذاکرات خیلی خوبی را با آقای جعفری انجام دادم. بعد از این گفت و گو ما با هم توافقنامه ای را در سه برگه امضا کردیم و قرار بود که بعد از تعطیلات به تبرییز بروم تا قرارداد همکاری یکساله ای را با تراکتورسازی امضاء کنم. همه چیز فراهم شده بود. به هر حال من در زمان فوتبالم هم سال های خوبی را با این تیم سپری کرده بودم و همیشه تراکتورسازی یکی از تیم های مورد علاقه ام است.»

او درباره دلیل فسخ این قرارداد هم می گوید: «شرایط خیلی سخت شده بود. حملات اینترنتی، فضا را به حالتی در آورده بود که اصلا تصمیم گرفتم قید کار در تبریز را بزنم. من می خواستم در فضایی آرام بروم و برای موفقیت کار کنم اما عده ای که شک ندارم تحریک شده بودند، شرایطی را ساختند که بهتر دیدم بمانم در خانه و با خانواده ام استراحت کنم.»

و این حملات از کجا آغاز شد؟ تمام این اتفاقات، کمتر از چند ساعت بعد از رسانه ای شدن خبر رفتن مظلومی به تبریز آغاز می شود؛ «وقتی با دوستان تبریزی، توافقنامه امضاء کردیم، آقای جعفری این خبر را رسانه ای کردند و همزمان من هم در پاسخ به یکی از دوستان رسانه ای ام جملاتی گفتم که در زمان انعکاس با کمی تغییر منتشر شد. تیتر آن گفت و گو بهانه ای شد به دست آنهایی که می خواستند این اتفاق بیفتد. من گفته بودم استقلال همیشه تیم محبوبم است و هر جایی که باشم، یک استقلالی باقی می مانم اما هر بار که جلوی استقلال بازی کنم، کاملا حرفه ای رقابت خواهم کرد.


ولی این سایت های هواداری شلوغش کردند که مظلومی گفته خونش آبی است و … این حملات اینترنتی به حدی رسیده بود که دیدم بهتر است به این شهر نروم. هم من و هم مسئولان باشگاه می دانند چه کسانی این خط ها را می داد. چون تمام پیشکسوتان تیم به من لطف داشتند.


با خیلی از این دوستان من هم تیمی بودم. آقای آذرنیا، برادران خطیبی، ناظمی و خیلی دیگر از بزرگان تیم لطف داشتند به من و استقبال خوبی داشتند حتی فراز کمالوند هم تماس داشت و به من ابراز لطف کرد ولی گروهی جوی را ایجاد کردند که دیدم بهتر است به تبریز نروم. چون اصلا قصد نداشتم در شرایط تنش زا کار کنم، مثل سال قبل. هم تراکتورسازی نیاز به فضایی آرام دارد و هم من.»

او ادامه می دهد: «وقتی شرایط را دیدم، سه شنبه پیش بود که به سردار جعفری زنگ زدم و گفتم که نمی توانم به تبریز بروم. جا دارد از او به خاطر لطفی که داشت تشکر کنم و از مردم خوب تبریز عذر بخواهم و برای تیم خوب تراکتورسازی در بازی های آسیایی و لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم.»

آما آیا عده ای هستند که نمی خواهند که مظلومی این فصل مربیگری کند؟ او در پاسخ به این سئوال می گوید: «چه بگویم والله. فقط می توانم بگویم کارهایی می کنند اما کور خواندند چون پرویز مظلومی محو شدنی نیست. من می خواهم سالم کار کنم و تلاشم را هم خواهم داشت. ترسی هم از کسی ندارم.»

از او درباره استقلال می پرسیم که می گوید: هیچ حرفی ندارم. دوست ندارم درباره استقلال حرف بزنم. انشاالله که تیم محبوبم موفق باشد و هوادارانش همیشه شاد. مشکل استقلال فقط من بودم که دیگر نیستم.