مارادونا: به کروش زنگ زدم اما او تهدیدم کرد

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا،امروز روزنامه "الامارات اليوم" و "البيان الرياضي" در گزارشي به نقل از مارادونا گفت: من شخصا به کروش زنگ زدم و خود را معرفي كردم و از او درخواست كردم كه خلعتبري را براي اين مسابقه در اختيار ما قرار دهد، ولي او در جواب به من تهديد كرد كه اگر خلعتبري در زمان مقرر به تيم اضافه نشود اسم او را از فهرست بازيكنان خط خواهم زد. انتظار چنين رفتار غيرمناسبي را نداشتم.


زمانی که کروش به امارات آمد، به خوبی از او استقبال کردیم و با همدیگر قول دادیم که همکاری مناسبی بین ما صورت گیرد اما تا زمانی که در الوصل حضور داشته باشم و بازیکن ایرانی در این تیم بازی کند، اجازه نخواهم داد که کروش پایش را به باشگاه بگذارد. دوست داشتم خلعتبری در دیدار امشب حضور داشته باشد، اما متاسفانه کروش این اجازه را به ما نداد.»


درخواست مارادونا برای در اختیار گرفتن خلعتبری در حالی صورت می‌گیرد که تیم ملی ایران روز سه‌شنبه در یک دیدار رسمی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مصاف قطر خواهد رفت. قانون فیفا می‌گوید باشگاه‌ها باید ۷۲ ساعت پیش از دیدارهای رسمی بازیکنانشان را در اختیار تیمهای ملی قرار دهند.»


در همين حال مدير رسانهاي تيم ملي به خبرنگار ايسنا گفت: صحبت آقاي كروش بر اساس منطق و قانون بوده است. قانون فيفا ميگويد باشگاهها موظف هستند كه ۷۲ ساعت پيش از ديدارهاي رسمي بازيكنانشان را در اختيار تيمهاي ملي قرار دهند و امروز ۴۸ ساعت تا ديدار برابر قطر زمان باقي مانده است. مارادونا كه بازيكن و مربي حرفهاي بوده اين قانون را به خوبي ميداند و نبايد درخواستي غير منطقي داشته باشد. به نظرم حق با كروش است. ضمن اينكه باشگاه الوصل در اردوي تركيه هم اجازه حضور خلعتبري را نداد.