پروین: پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته

به گزارش افکار نیوز،علی پروین در گفتوگو با فارس درباره دیدار روز گذشتهاش با رویانیان گفت: این جلسه حدود ۲ ساعت به طول انجامید و هرچه در دلم بود را به سردار گفتم و سعی نکردم چیزی را در خودم نگه دارم. اگر حرفی میزنم نگران پرسپولیس هستم چون فصل گذشته همه در این تیم سختی کشیدند.

وی افزود: آرزو می‌کنم امسال تیم خوب، قلدر و مستحکمی را راهی دو جام کنیم تا انشاءالله اتفاقات گذشته جبران شود. باید این را بدانیم که باتوجه به حساسیت‌های لیگ برتر در حال حاضر باید تمرکز لازم را برای حضور در این مسابقات داشته باشیم و نگوییم حالا که بازیکنان جذب شدند همه چیز تمام شده است. بازیکنانی که آمدند باید خودشان را نشان دهند.

پروین در جواب به این سؤال که آیا بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند خوب هستند گفت: خداوکیلی نفرات خوبی را جذب کردیم اما انشاءالله دو سه بازیکن قلدر، تکنیکی و کاربلد خارجی نیز بگیریم تا تیمی به مراتب قوی‌تر و خطرناک‌تر را داشته باشیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعاتی مبنی بر خرید امتیاز برخی تیم‌های لیگ برتری گفت: به این حرف‌ها توجه نکنید. برخی این صحبت‌ها را انجام می‌دهند که نباید روی آن حساب کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره بازی سه شنبه ایران و قطر گفت: این بازی حساس نیاز به دعوت ندارد. هواداران می‌دانند باید چطور از تیم ملی حمایت کنند. قبلا گفتم باز هم می‌گویم برد برای ما حیاتی است. به هیچ عنوان حق نداریم قطری‌ها را دستکم بگیریم چون هر بازی حکم فینال را دارد. اگر در همان نیمه اول کار را تمام کنیم شاهکار کرده‌ایم.

پروین درباره وضعیت محمد پروین تصریح کرد: محمد چوب پسر پروین بودن را می‌خورد اما انشاءالله تمریناتش را ادامه خواهد داد و با توانایی خودش به یک تیم خوب می‌رود. هر وقت محمد در تیم‌های لیگ یک بازی کرده تیمش به لیگ برتر صعود کرده و این نشان می‌دهد محمد تلاش خود را انجام می‌دهد.

سرمربی پیشین تیم ملی در ادامه گفت‌وگو با فارس درباره جام ملت‌های اروپا اظهار داشت: شب گذشته برای اولین بار بازی دانمارک و هلند را دیدم. می‌گویند فوتبال قابل پیش بینی نیست و این موضوع شب گذشته ثابت شد. بازی آلمان و پرتغال را دیدم که بازی بدی نبود اما به نظر من اسپانیا اگر اتفاقی برایش پیش نیاید شانس اصلی قهرمانی است.

پروین خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد شب گذشته بازی دوستانه بسیار قشنگی بین برزیل و آرژانتین برگزار شد. خدا را شکر مسی پس از مدتها موفق شد بازی خوبی برای آرژانتین به نمایش بگذارد و نتیجهاش را هم دیدید. آرژانتین با برتری ۴ بر ۳ در این بازی نشان داد تیمی بسیار خطرناک و فرصتطلب است و اگر مسی آماده باشد سخت میشود این تیم را کنترل کرد.