به گزارش افکارنیوز به نقل از جهان، مرتضی رمضانی یکی از مسوولان باشگاه سپاهان امروز در سایت رسمی این باشگاه مطلبی نوشته است که در نوع خود جالب است.

وی که مدیر رسانه ای این باشگاه است نوشته: «محسن از مدت ها پیش ساز جدایی را کوک کرده بود و یکی دو ماه قبل از پایان لیگ از تصمیم قطعی خود مبنی بر جدایی از سپاهان خبر داده بود. هر چند بعد از فصل نقل و انتقالات خبر های و مصاحبه های گوناگونی از او می شنیدیم. بنگر به همراه سید جلال ترجیج دادند که فوتبالشان را در پرسپولیس ادامه و احتمالا در این تیم به پایان رسانند.

باشگاه سپاهان از قبل از پایان لیگ از این بازیکنان خواسته بود تا در ادامه نیز در جمع زردها باشند و سپاهان را ترک نکنند. علیرضا رحیمی هم به این بازیکنان و هم در سایت رسمی باشگاه و مصاحبه های رادیو تلویزیونی اش اعلام کرد این دو هر پیشنهادی داشته باشند را می پذیریم و حاضریم به هر قیمتی این دو بازیکن را حفظ کنیم…

بنگر که با سپاهان رشد و به عنوان یک بازیکن برجسته از سوی این باشگاه به فوتبال ایران معرفی شد به پرسپولیس رفت تا هواداران سپاهان ضمن سپاس از تلاشها و زحمات چند ساله اش دیگر وی را محبوب خود ندانند و محسن همه محبوبیش را در نزد آنان از دست بدهد. آنچه که این روزها در رسانه ها و محافل هواداری سپاهان شنیده می شود خود گویای این مسئله است.

با توجه به مصاحبه های وی علیه دو باشگاه پایتخت و به ویژه پرسپولیس در سال های اخیر که بعضا در مقاطع مختلف با واکنش های تند رسانه های هواداری و دست اندرکاران پرسپولیس هم مواجه می شد و اصحاب رسانه می توانند با سرچ در مصاحبه های سال های گذشته وی به این مصاحبه های آتشین دسترسی پیدا کنند، کاملا بعید است که محسن در سال های آخر فوتبالش به محبوب و بازیکن دوست داشتنی و ماندگاری برای سرخ ها تبدیل شود و شاید خود در آینده قضاوت کند که آیا حتی با وجود قرارداد خوبی که با سرخپوشان منعقد نموده، در انتخاب تیم خود تصمیم درستی گرفته یانه؟؟

حاشیه ها و بی مهری های وحشتناکی در تیم های پایتخت وجود دارد که می تواند بازیکن را ببلعد و آینده او را تحت الشعاع قرار دهد. بسیاری از بازیکنان از تیمهای شهرستانی و البته از همین سپاهان به تهران هجرت کردند که همگان دیدند فرجام خوشایندی در انتظارشان نبوده است.

جلال اکبری پس از حضور در پرسپولیس و کری هایی که بعد از خروجش برای تیم سابقش خواند قرار بود که بنا به عقیده خودش جناح چپ سرخ ها را بیمه کند. راستی از جلال چه خبر؟

محمد نصرتی هم با وجود سابقه قابل توجه حضور در تیم ملی، بزرگترین اشتباه عمرش را خروج از تراکتور سازی و حضور در پرسپولیس در فصلی که گذشت دانسته است.

خیالی نیست. مثال ها و نمونه های داخلی و خارجی در این باره زیاد است آما آنچه که می خواهم در پایان و در سپاس از محسن بنگر به آن اشاره کنم اینست که محسن با توجه به زحمات چند ساله اش آنقدر برای ما عزیز است که به یکی از مهم ترین آرزوهای او که چندی پیش اعلام کرده بود جامه عمل بپوشانیم.

بنگر در جشن ستارگان سپاهان در آستانه نوروز نود و یک خطاب به اصحاب رسانه اصفهان گفت: کاری کنید همیشه سپاهان و ذوب آهن قهرمان و نائب قهرمان شوند استقلال و پرسپولیس هیچ وقت اول نشوند.

وی گفت: آرزویم اینست که دو تیم پرسپولیس و استقلال هیچ وقت اول نشوند.

ما نیز به جهت احترام به محسن می گوییم: خداحافظ رفیق! حتما آرزو و خواسته ات را بر آورده می کنیم و عمرا بگذاریم این دو تیم که یکی از آنها را تو از بچگی عاشقش بودی قهرمان شوند.