به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، آرش برهاني در تمرينات امروز(يكشنبه) اظهار كرد: اميدوارم امسال بتوانيم انتظارات را برآورده كنيم. با قلعهنوعي خاطره خوبي دارم، اميدوارم امسال هم خاطره قهرماني و همچنين آقاي گلي را تكرار كنيم.

برهانی ادامه داد: به نظر من استقلال امسال بهتر از سال گذشته شده است و امیدوارم سایر بازیکنان نیز در تیم بمانند. وی همچنین با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: تیمی که دوازدهم بشود باید بیشتر بازیکن بگیرد. آنها تیم خوبی بستند اما ما بهتر هستیم و بزرگترین حسنی که داریم اینکه با هم هماهنگی لازم را داریم.

برهانی درباره کریم انصاری‌فرد نیز گفت: کریم از بهترین مهاجمان ایران است و دوست ندارم بیش از این راجع یک بازیکن صحبت کنم. وی ادامه داد: سال گذشته بهترین خط حمله لیگ را داشتیم و امسال هم می‌خواهیم همین کار را انجام دهیم.

همچنین امین منوچهری در حاشیه تمرین استقلال گفت: امروز اولین جلسه تمرین را برگزار کردیم. تمرین خوبی بود. خوشحالم که به استقلال آمدم و تلاش می‌کنم برای این تیم مثمر ثمر باشم. وی افزود: یکی از دلایلی که به استقلال آمدم این بود که بیشتر دیده شوم. من با سایپا بازی‌های خوبی را انجام دادم اما در آنجا دیده نشدم. بنابراین هدفم این است که در استقلال اول دل هواداران را شاد کنم و سپس به تیم ملی دعوت شوم.

اما اميرحسين صادقي ديگر بازيكن استقلال كه به اين تيم بازگشته، درباره بازگشتش به استقلال گفت: از طرف باشگاه از من دعوت كردند و با هم صحبت كرديم و به توافق رسيديم و در نهايت به استقلال آمدم. صادقي درباره اينكه استقلال چه عملكردي خواهد داشت، گفت: بايد ببينيم ساير تيمها چطور يارگيري ميكنند. ولي فكر ميكنم ميتوانيم موفق باشيم. او همچنين درباره عملكرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات گفت: بايد اين مساله را از بازيكنان پرسپوليس بپرسيم.