به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، امیر قلعهنویی پس از تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد از طرفداران تشکر کنم که مثل همیشه مرا شرمنده خود کردند. باید به خدا توکل کنیم که شرمنده آنها نشویم و وقتی این سختیها را میبینم مسئولیتم بیشتر میشود.

وی در پاسخ به این سؤال که در فصل گذشته برخی از بازیکنان مثل فرهاد مجیدی تاثیرگذار بودند و آیا به استقلال برمی‌گردند، گفت: من به اینجا نیامدم که سرمایه‌سوزی کنم و خدا آن روز را نیاورد که تسویه حساب شخصی داشته باشم. همه باید در چارچوب استقلال باشند و فرهاد مجیدی نیز قرارداد دارد و ما هم باید طبق محور برنامه‌هایمان پیش برویم. سال گذشته میانگین سنی تیم استقلال ۳۱ سال بود که باید این میانگین را پائین بیاوریم. تعدادی بازیکن به استقلال برگرداندیم که جوان هستند اما پخته شده‌اند مثل قاسم دهنوی، امین موچهری و میثم بائو. سعی داریم میانگین سنی را پائین بیاوریم.

قلعهنویی در خصوص برنامههای تمرینی استقلال گفت: قرار بود از دیروز استارت بزنیم که به خاطر مراسم ازدواج محسن یوسفی این برنامه را یک روز عقب انداختیم اما از فردا در دو نوبت صبح و عصر تمرین میکنیم. قرار است به زودی راهی اردوی ۱۰ روزه ترکیه شویم، ۳ بازی تدارکاتی در آنجا برگزار خواهیم کرد و ۵ روز مانده به آغاز بازیهای لیگ به تهران باز خواهیم گشت.