زمان پایان رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد

برنامه مسابقات هفته بیست و پنجم الی هفته سی‌اُم لیگ برتر در حالی دقایقی قبل از سوی سازمان لیگ اعلام شد که طبق آن، هشتم خردادماه زمان اتمام فصل ۰۱-۱۴۰۰ خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، ۱۶ مسابقه در هفته‌های بیست و نهم و سی‌اُم لیگ برتر به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد که البته ممکن است با وجود مشخص شدن تیم قهرمان تا آن مقطع، تکلیف تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص نباشد و به همین دلیل بازی‌ها می‌تواند با حساسیت خاصی دنبال  شود.

لیگ برتر فوتبال ایران که از روز بیست و هفتم مهرماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود، طی یک برنامه فشرده در کمتر از ۹ ماه، به پایان خواهد رسید و پس از آن تیم‌ها می‌توانند به استراحت بروند و باشگاه‌ها نیز مقدمات لازم برای فصل جدید را انجام بدهند.

زمان پایان رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد

هنوز زمان شروع فصل آینده لیگ برتر اعلام نشده، اما آنطور که مشخص است احتمالا لیگ بیست و دوم خیلی زود و در مردادماه آغاز می‌شود تا قبل از شروع مسابقات جام جهانی، بازی‌ها به نیم‌فصل برسد یا حداقل یک‌سوم آن پایان پیدا کند.

برنامه رقابت‌های هفته سی‌اُم لیگ برتر که در روز یک‌شنبه، هشتم خردادماه برگزار می‌شود و همزمان ازساعت ۲۰ آغاز خواهد شد، به شرح زیر است:

* هفته سی‌اُم؛ «گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختران و آغاز دهه کرامت»

شهرخودرو مشهد- فولاد خوزستان/ ورزشگاه  متعاقبا اعلام می‌شود

پیکان تهران- مس رفسنجان/ ورزشگاه  پاس قوامین تهران

گل‌گهر سیرجان- ذوب‌آهن اصفهان/ ورزشگاه  شهید سردار سلیمانی سیرجان

استقلال- نفت مسجدسلیمان/ ورزشگاه آزادی تهران

فجر شهید سپاسی شیراز- پرسپولیس/ ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود.

سپاهان اصفهان- آلومینیوم اراک/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

صنعت نفت آبادان- هوادار تهران/ ورزشگاه تختی آبادان

نساجی مازندران- تراکتور تبریز/ ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد