فتح‌الله‌زاده: امشب بعدازبازی باانصاری‌فرد مذاکره می‌کنیم

به گزارش افکار نیوز،علی فتحاللهزاده در گفتوگو با فارس، در خصوص شایعه جدایی تیموریان عنوان کرد: تیموریان بازیکن فصل گذشته استقلال بوده و اگر قرار باشد در ایران بازی کند، در تیم ما خواهد بود.

وی در خصوص مجتبی جباری گفت: این بازیکن مصدوم است و در اردوی تیم ملی نیز حضور نداشت اما از امروز روند مذاکرات را با او و سایر بازیکنان ملی‌پوش استقلال را در پیش خواهیم گرفت.

فتح‌الله‌زاده با تأکید بر اینکه استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب یارگیری کرده، عنوان کرد: بازیکنان خوبی داریم و نگران هیچ مسئله‌ای نیستیم و هواداران هم نگران نباشند. ما تیم خوبی داشتیم و دیدید که همه می‌گفتند سال گذشته باید قهرمان می‌شدیم. حالا هم راضی هستیم و از هفت سهمیه لیگ برتری، شش بازیکن را به خدمت گرفتیم و تکلیف یک نفر دیگر هم ظرف امروز و فردا روشن خواهد شد.

وی در خصوص اینکه مذاکره استقلال با کریم انصاری‌فرد در چه مرحله‌ای است گفت: یکی دو روز پیش با برادر این بازیکن مجددا صحبت کردیم و اگر اتفاقی نیفتد بعد از بازی امشب تیم ملی با این بازیکن مذاکره و نشست نهایی را برگزار خواهیم کرد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که هنوز بر سر حرف خود مبنی بر اینکه این بازیکن به استقلال می آید هستید به فارس گفت: امیدوار به این موضوع هستیم و مذاکراتمان با وی مثبت بوده و به امید خدا این بازیکن به استقلال می‌آید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا اکبرپور قراردادش را ثبت نمی‌کند گفت: من به تازگی از سفر برگشته‌ام اما با این بازیکن همه چیز را نهایی می‌کنیم و با خیال راحت برنامه‌ها را پیش خواهیم برد. ما جزء اولین تیم‌هایی هستیم که تمریناتمان را استارت زدیم و با نزدیک ۱۳بازیکن هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تیم در حال تمرین کردن هستیم. این نشان می‌دهد برنامه‌ریزی ما از پیش تعیین شده و مشکلی نخواهیم داشت.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که شایعه شده مهدی رحمتی و قلعه‌نویی با یکدیگر جر و بحثکرده‌‌اند و آیا شما از این موضوع مطلع هستید اظهار داشت: هنوز با من صحبتی نشده و چیزی به من نگفته‌اند اما تصور نمی‌کنم چنین اتفاقی افتاده باشد. به این خاطر که مهدی رحمتی در اردوی تیم ملی حضور دارد مذاکراتمان را به بعد از بازی امشب تیم ملی موکول کرده‌ایم تا همه چیز روال عادی خود را طی کند.