تاریخ و ساعت بازی لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا

تیم های رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی و لیورپول با عبور از ویارئال به فینال صعود کردند.

تاریخ بازی رئال مادرید و لیورپول

بازی لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا روز شنبه 7 خرداد 1401 برگزار می شود.

ساعت بازی لیورپول و رئال مادرید

لیورپول و رئال مادرید از ساعت 22:30 در ورزشگاه استاد دو فرانس پاریس فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.

وضعیت رئال مادرید برای بازی با لیورپول

 رئال مادرید بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و این بار هم مثل سال 2018 میلادی قرار است که با لیورپول روبرو شود و باید دید که مادریدی ها این بار چه عملکردی خواهند داشت و اوضاع برای آن ها چگونه پیش خواهد رفت.

ساعت بازی لیورپول و رئال مادرید

رئال مادرید تفاوت هایی اساسی با سال 2018 میلادی دارد. رئال مادرید در فینال 2018 هم با لیورپول روبرو شده بود و توانست با نتیجه سه بر یک لیورپول را شکست دهد و قهرمان شود اما رئال مادرید در سال 2022 میلادی که دوباره به فینال رسیده، با آن رئال مادرید 4 سال پیش به طور کلی فرق می کند.

سه رکن اصلی هر تیم را شاید فوق ستاره، سرمربی و کاپیتان آن تیم تشکیل دهد. در رئال مادرید هر سه‌ی این ارکان تغییر کرده اند. 

کاپیتان رئال مادرید در فینال 2018 مقابل لیورپول، سرخیو راموس بود اما این بازیکن در تابستان 2021 جدا شد و اکنون مارسلو کاپیتان اول رئال مادرید است اما چون او بازیکن فیکسی نیست، بازوبند کاپیتانی را بر بازوی کریم بنزما می بینیم.

سرمربی رئال مادرید در فینال 2018 زین الدین زیدان بود که توانست با قهرمانی تاریخ سازی کند و برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. در حال حاضر کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید است و با فتح لالیگا و رساندن رئال مادرید به فینال چمپیونزلیگ تاریخ سازی کرده است.

زمان بازی لیورپول و رئال مادرید

در آن زمان کریستیانو رونالدو ستاره اصلی رئال مادرید اما اکنون دیگر خبری از کریستیانو رونالدو هم نیست. در واقع فینال سال 2018، آخرین بازی رونالدو در رئال مادرید بود و او در تابستان 2018 از رئال مادرید جدا شد و اکنون رئال مادرید بدون رونالدو به فینال رسیده است و باید دید که چه عملکردی خواهد داشت.

وضعیت لیورپول برای بازی با رئال مادرید

، لیورپول  در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

با این که این پیروزی توانست شاگردان یورگن کلوپ را در کورس قهرمانی حفظ کند اما مصدومیت فابینیو از شیرینی این پیروزی کم کرده و نگرانی شدیدی را برای این مربی و کادر فنی او به همراه داشت. 

امیدهای لیورپول برای کسب چهارگانه همچنان زنده است اما این مصدومیت بی‌موقع ممکن است تاثیر بسیاری روی عملکرد این تیم در فینال جام حذفی برابر چلسی و همچنین فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید در پاریس داشته باشد، چرا که ممکن است این بازیکن قادر به همراهی تیمش در این دو دیدار نباشد. 

غیبت فابینیو در زمین به این معناست که این تیم عملا هیچ حفاظی برابر ویرژیل فن دایک و آلیسون بکر در زمین نخواهد داشت، چرا که هیچ یک از بازیکنان این تیم نمی‌توانند با هوشمندی و درخشش این بازیکن در زمین در پست هافبک دفاعی به میدان بروند. 

شاید به همین دلیل بود که کادر فنی لیورپول به شدت از مصدومیت فابینیو ناراحت شده و تلاشی نیز برای پنهان کردن این ناراحتی و نگرانی نداشت. 

با توجه به ضربه‌ای که این بازیکن در جریان این بازی دریافت کرد که باعث مصدومیتش شد، ممکن است مصدومیت او از ناحیه همسترینگ باشد و این خبر بسیار بدی برای کلوپ و لیورپول خواهد بود که هنوز کمی امید به بازگشت فابینیو به میادین تا پیش از پایان فصل جاری دارند. 

شاید کلوپ بتواند راهی برای پر کردن جای خالی این بازیکن در خط میانی پیدا کند اما غیبت او مطمئنا به ضرر لیورپول در فینال‌های حساس پیش‌رو خواهد بود.