دندان های پوسیده و طلایی و پیشکسوتان استقلال

به گزارش خبرنگار سرويس ورزشي افكارنيوز استقلالي هاي قديمي از ابتداي فصل جاري و با آغاز به كار پرويز مظلومي همواره با مصاحبه ها و اظهارات خود اين تيم را به حاشيه كشانده اند.

از یک سو امیر قلعه نوعی با حضور در تیم زرد پوش اصفهانی و جذب نفرات اصلی ترکیب استقلال نارضایتی باشگاه استقلال را همراه خود کرد. وی بعد از اینکه این بازیکنان را به سپاهان برد با بیانیه های استقلالی ها برخورد کرد. از همین رو جدال استقلالی ها با امیر قلعه نوعی آغاز شد.

از سوی دیگر واعظ آشتیانی با توجه به اینکه از مدیریت استقلال نیز استعفا کرد با حضور در برخی برنامه های ورزشی صدا و سیما هنوز علیه فتح الله زاده مصاحبه می کند.

حجازی نیز که از فتح الله زاده به شدت ناراحت است به پرویز مظلومی دائما گوشزد می کند که عاقبت وی در استقلال مانند عاقبت حجازی خواهد شد. حجازی در جدیدترین مصاحبه خود درباره دندان های پوسیده در استقلال صحبت کرد که فتح الله زاده نیز در جواب عنوان کرده که تمام دندان های استقلال طلایی هستند.

از همین رو به سراغ منصور پورحیدری سرپرست بی حاشیه استقلالی ها رفتیم که وی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی «افکار نیوز» در مورد صبحت های حجازی خاطر نشان کرد: من منظور حجازی از دندان های پوسیده را متوجه نمی شوم و فقط این را می توانم بگویم که اظهارات پیشکسوتان به کمک استقلال خواهد بود.

پورحیدری همچنین ادامه داد: پیشکسوتان استقلال سال ها برای این تیم زحمت کشیده اند و حق دارند در مورد استقلال اظهار نظر کنند. آنها یقینا دلسوز استقلال هستند و هیچ وقت صحبت های آنان موجب ایجاد حاشیه نخواهد شد.


سرپرست استقلال در پايان در مورد وضعيت نابه سامان اظهارات پيشكسوتان عليه استقلال گفت: بنده به دنبال اين هستم كه تا حدي كه مي توانم از كارهاي ديگرم كنار كشيده و بيشتر وقت خود را صرف استقلال كنم. در صورتي كه سرم خلوت شود برنامه اي براي جمع آوري نظرات پيشكسوتان خواهم داشت.