ساکت و دغدغه‌هایش+ عکس

محمدرضا ساکت به‌ عنوان یکی از پرسابقه‌ترین مدیران باشگاهی ورزش ایران با یکی از مهم‌ترین چالش‌های دوران مدیریتی‌اش در سپاهان مواجه شده است.

درحالی‌که مدیرعامل طلایی‌پوشان در پایان نشست خبری آخرین مسابقه تیمش برابر آلومینیوم اراک با قاطعیت از ادامه همکاری با محرم نویدکیا سخن گفت، ناگهان با استعفای سرمربی‌اش مواجه شد تا یک‌بار دیگر انتخاب مربی به بحث روز این باشگاه تبدیل شود.

ساکت پیشتر با انتخاب لوکا بوناچیچ و امیرقلعه‌نویی دستاوردهای چشمگیری برای سپاهان به ارمغان آورده بود، حالا از طرف هیئت‌مدیره ماموریت دارد تا سرمربی سپاهان برای لیگ بیست و دوم را انتخاب کند.

درحالی‌که هواداران سپاهان با وجود بازی‌های زیبای تیم نویدکیا از نتایج تیمشان ناراضی بودند، سرمربی جدید فقط با قهرمانی می‌تواند رضایت اصفهانی‌ها را جلب کند.

ساکت که با خروج چند بازیکن اصلی تیمش هم روبه‌رو شده است، باید هرچه سریع‌تر از بین گزینه‌های خارجی و داخلی موجود سرمربی تیمش را برگزیند تا زودتر اسکواد این تیم تکمیل شود.

مدیرعامل سپاهان که چند سالی را هم در فدراسیون مشغول بود، سابقه عقد قرارداد با بازیکنان بزرگی در تیم سپاهان را داشته و همین موضوع دلگرمی هواداران این تیم با وجود از دست دادن چند ستاره خواهد بود.

محمدرضا ساکت که معمولا در سکوت خبری کارهایش را پیش می‌برد و ناگهان با خرید‌های بزرگ بازار را قبضه می‌کند، امسال هم احتمالا با همین رویه پیش می‌رود.

ساکت و دغدغه‌هایش+ عکس