به گزارش افکار نیوز،غلامحسین دلشاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بیان داشت: با توجه به زمان اندک باقی مانده به بازی های المپیکی ۲۰۱۲ و همزمانی این رویداد مهم ورزشی با مسابقات فینال لیگ برتر بوکس با نظر مسئولان فدراسیون بوکس و هیئت ها فینال این رقابت ها به پس از المپیک ۲۰۱۲ لندن موکول شد تا ملی پوشان المپیکی حاضر در لیگ بوکس به تمرینات خود بپردازند.

وی در ادامه افزود: مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بوکس از جمعه ۲۶ خرداد پیگیری می شود و در تیم شهرداری زنجان و جهان فولاد غرب به مصاف هم می روند تا برای حضور در فینال لیگ با یکدیگر به جدال بپردازند.

پس از این دیدار هفته بعد جمعه دوم تیرماه پیوند ساپکو با ایران خودرو در سالن شهید شیرودی به مصاف هم می روند.

دلشاد در خصوص این دو دیدار حساس رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: اگرچه در طول رقابت های لیگ برتر بوکس شاهد حواشی از سوی تیم های حاضر در لیگ بودیم اما با توجه به اینکه دو تیم مدعی قهرمانی لیگ با دو تیم کم حاشیه به جدال می پردازند احتمال جنجال و حواشی وجود ندارد احتمال می رود مسابقات در جوی آرام و به دور از تشنج برگزار شود.

دلشاد در خصوص طولانی شدن لیگ بوکس بیان داشت: معتقدم پنجمین دوره مسابقات لیگ بوکس طولانی نشده است چراکه لیگ بوکس هم همانند دیگر لیگ های ورزشی در دو نیم فصل برگزار می گردد و اگر فینال رقابت ها را در شهریور ماه برگزار کنیم هنوز ۴ ماه تا پایان نیم فصل دوم فرصت داریم.

وی افزود: پس از پایان پنجمین لیگ بوکس نامه نگاری های خود را برای ششمین دوره این رقابت ها آغاز خواهیم کرد و امیدوارم تیم های بیشتری در لیگ نسبت به این دوره حضور یابند تا لیگی پربار داشته باشیم.