انتقال رسمی ستاره سیتی به آرسنال

دوران پنج ساله گابریل ژسوس در ترکیب منچسترسیتی رو به پایان است و این ستاره جوان از ابتدای فصل بعد در لندن و باشگاه آرسنال توپ خواهد زد. دو باشگاه بر سر مبلغ 45 میلیون پوند برای انتقال ستاره ملی‌پوش و برزیلی به توافق رسیده‌اند و البته توافق شخصی بین مدیر برنامه این بازیکن و آرسنال نیز حاصل شده است. بدین‌ترتیب گابریل ژسوس امروز برای تست‌های پزشکی راهی لندن شده و احتمالا این انتقال تا ساعاتی دیگر به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. 

گابریل ژسوس که از سال 2017 برای سیتی بازی می‌کند، از پالمیراس راهی این تیم شد و البته هرگز نتوانست رضایت هواداران این تیم را جلب کند. حالا تیم پپ گواردیولا دو مهاجم جوان به نام‌های ارلینگ هالند و جولیان آلوارز در اختیار دارد و بدین‌ترتیب نام گابریل ژسوس از فهرست این تیم خارج خواهد شد. 

انتقال رسمی ستاره سیتی به آرسنال

منچسترسیتی در سال‌های اخیر و علی‌رغم قهرمانی‌های متوالی در لیگ برتر، در فتح لیگ قهرمانان ناکام مانده و حالا با این خط حمله قدرتمند، به دنبال شکستن این طلسم در فصل آینده است. آرسنال نیز در ماه‌های اخیر ستاره‌های باتجربه‌ای مانند پیر آمریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت را از دست داده و به نظر می رسد گابریل ژسوس امید اول گلزنی میکل آرتتا برای فصل بعد لقب خواهد گرفت.