مربیان خارجی فقط پول بیت المال را هدر می‌دهند

شاهرخ بیانی در خصوص شرایط تیم هوادار تهران اظهار داشت: هوادار تیم بسیار جوانی است و بازیکنان خوبی دارد. در‌کنار ساکت الهامی و سایر همکاران تازه به کادرفنی تیم اضافه شده‌ام‌. فکر می‌کنم روز به روز تیم ما بهتر شود و امیدوارم در لیگ حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. 

مربی هوادار در خصوص قراردادهای ۲۰-۳۰ میلیاردی در برخی تیم‌ها عنوان کرد: همیشه همینطور بوده که چند تیم صنعتی به همراه استقلال و پرسپولیس، بودجه‌شان با تیم‌های خصوصی فرق داشته، تیم ما هم بودجه خاصی دارد. سعی کردیم از جوانانِ خوب استفاده کنیم. ان‌شاالله بتوانیم پا به پای تیم‌هایی که سرمایه گذاری زیادی کردند حرفی برای گفتن داشته باشیم. 

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد حواشی اخیر این تیم گفت: خداراشکر با اسکوچیچ به جام جهانی رفتیم. شرایط جام جهانی با آسیا فرق دارد. شنیده‌ام که قرار است تغییر و‌ تحول ایجاد شود. صحبت از کی‌روش یا گزینه ایرانی است ولی فکر می‌کنم در این شرایط فرقی ندارد بگوییم مربی خارجی بیاید، چکار می‌خواهد کند. بازی‌هایمان مشخص است. با مربی ایرانی برویم که حداقل روی نیمکت یک ایرانی نشسته باشد و همه حمایت کنیم. 

 مربیان خارجی فقط پول بیت المال را هدر می‌دهند

بیانی در‌مورد اینکه با مربیان بزرگی‌ مثل دهداری و پروین کارکرده و آیا در آن زمان باند و باند بازی بود که بازیکنان جرات داشته باشند در مورد تعویض سرمربی صحبت کنند، گفت: اصلا، مربی تیم ملی باید حرف اول و آخر را بزند. حتی از رئیس فدراسیون هم نباید حرف شنوی داشته باشد. خودش طرز تفکر و برنامه‌هایش را پیاده کند. بازیکن وظیفه دارد انجام بدهد. متاسفانه برخی بازیکنان خارج از کشور بازی می‌کنند و فکر می‌کنند چه اتفاقی افتاده است. فوتبال همین است. چه این طرف بازی کنید چه آن طرف، فقط پولش فرق می‌کند. فوتبالش فرق نمی‌کند. متاسفانه در این شرایط بازیکنان تیم ملی اظهار نظر کردند. آدم متاسف می‌شود. کار بازیکن تمرین کردن است. مخصوصا در تیم ملی، مربی تیم ملی باید حمایت شود حالا هرکه باشد.

وی در مورد حضور مربیان خارجی در فوتبال کشور اظهار داشت: الان فوتبال به روز شده، مربیان ایرانی مانند نکونام، قلعه نویی، الهامی و گل‌محمدی هیچ کم و کسری از مربیان خارجی ندارند. به روز کار و تمرین می‌کنیم. یک سری مدیران دوست دارند و  فکر می‌کنند مربی خارجی بیاید چه اتفاقی می‌افتد. مربی خارجی زمان می‌خواهد و نتیجه هم نگیرد می‌گوید من زمان نداشتم. تا با شرایط اینجا آشنا شود ۵ماه طول می‌کشد. متاسفانه نتیجه هم نمی‌گیرد و‌ می‌رود. هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. فقط پول بیت المال هدر می‌رود.