به گزارش افکار نیوز،امیرحسین حسینی در گفتگو با مهر ،ضمن اشاره به انتقاداتی که برخی رسانه ها در مورد سطح کیفی حریف تیم زیر ۲۲ سال ایران داشته اند گفت: برخی رسانه ها در مورد تیم ب ایتالیا اطلاعات اشتباهی را منتشر کرده بودند و از این تیم به عنوان یکی از تیم های سری ب این کشور نام برده بودند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: صبح روز قبل از بازی در خبری که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال گذاشتیم تاکید کردیم تیمی که حریف ایران است روسیه را ۲ بر یک برده است و صربستان را هم در دو بازی رفت و برگشت شکست داده است.

حسینی افزود: زمانی که این خبر را منتشر کردیم نمی دانستیم که تیم ایران می تواند برابر این تیم به پیروزی برسد. با این حال تیم ایران توانست اولین باخت را به تیم ب ایتالیا تحمیل کند. ضمن اینکه " کرسپو " و " تاکیناردی " نیمه اول این بازی را در ورزشگاه دیدند و آنقدر بازی جذاب بود که فیلم نیمه دوم را تماشا کرده بودند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: حالا که تیم زیر ۲۲ سال ایران این دیدار را با پیروزی پشت سرگذاشته است چنین مسائلی مطرح می شود اما اگر باخته بودیم معلوم نبود چه انتقاداتی از فدراسیون فوتبال می شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران که خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی آسیا در مالزی آماده می کند، اواخر هفته گذشته برای برگزاری اردو و انجام دیدار تدارکاتی با تیم ب ایتالیا راهی این کشور شد و مقابل این تیم با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید.