به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان نخستين تمرين اين تيم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: خوشحالم كه به پرسپوليس آمدم. فعلا آغاز تمرينهاي تيم است و در حال آمادهسازي خود براي ليگ برتر هستيم و همه اميدواريم كه پرسپوليس در اين فصل به رتبهاي كه شايسته آن است دست پيدا كند و تلاش ما هم براي اين است.

بنگر ادامه داد: من به تازگی به پرسپولیس آمده‌ام اما در این شرایط تنها به فکر خودم نیستم و همه برای پرسولیس بازی می‌کنیم.

مدافع جدید پرسپولیس درباره عدم حضور دنیزلی در تمرین امروز گفت: من نظری در این باره ندارم. تنها یک بازیکن و تابع تصمیمات باشگاه هستم. مربی تیم هر کسی که باشد برای من تفاوتی نمی‌کند و باشگاه باید در این‌باره تصمیم بگیرد.

بنگر همچنين درباره اين موضوع كه گفته ميشود او و چند بازيكن ديگر با پرسپوليس قراردادهاي ميلياردي بستهاند گفت: اين موضوع اصلا صحت ندارد. اين حرفها را آنهايي مطرح ميكنند كه به ما پيشنهاد دادند اما نتوانستند ما را به خدمت بگيرند. من قراردادم با پرسپوليس همان ۴۰۰ ميليون است و حتي هيچ پاداشي هم در قراردادم تعيين نشده است. من فقط به عشق رويانيان و پرسپوليس آمدم.