آخرین وضعیت مصدومیت طارمی، صیادمنش و امیری

سید علیرضا شهاب پزشک تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت وحید امیری اظهار داشت: او ابتدا استراحت یک ماهه‌ای را گذراند و سپس کارهای حفظ و ارتقای عضلات را انجام دادیم. امیری تمرینات عضلات مرکزی را انجام می‌دهد و دویدن 60 تا 70 درصد را آغاز کرده است. او مصدومیت سختی داشته، اما در مسیر پیشرفت حرکت می‌کنیم و امیدوارم انتهای شهریور، تمرینات کنترل شده داخل تیم را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط بازیکن تیم پرسپولیس برای جام جهانی هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: باید ببینیم شاخص‌ها چگونه است. با این حال مطابق روندی که داریم، امیری به جام جهانی می‌رسد. ما در دو نوبت صبح و بعدازظهر با او کار می‌کنیم.

پزشک تیم ملی ایران درخصوص مصدومیت اللهیار صیادمنش گفت: منتظر اطلاعات کاملی در این باره هستیم تا بررسی نهایی انجام شود. او از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و حداقل هشت هفته از میادین دور خواهد بود. اگر مصدومیت در تنه عضله رخ دهد، هشت هفته طول می‌کشد و اگر آسیب به مواضع تاندونی وارد شود، ممکن است زمان بیشتری برای بازگشت به میادین صرف شود.

آخرین وضعیت مصدومیت طارمی، صیادمنش و امیری

شهاب در مورد وضعیت مهدی طارمی که در دیدار با اسپورتینگ دچار مصدومیت شد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر مشکل خاصی وجود ندارد و این مسئله با مراقبت درمانی حل می‌شود.