اولویت اصلی‌ جذب دروازه‌بان قدرتمند است

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ، رسول کربکندي با اشاره به شرايط جذب بازيکن در تيم ذوبآهن اظهار داشت: طي روزهاي گذشته با بسياري از بازيکنان خود به توافق رسيدهايم و خوشحالم که توانستيم تا جايي که ممکن است، تيم خوبي را براي مسابقات ليگ برتر آماده کنيم.



وی ادامه داد: اضافه شدن قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده، محسن مسلمان و مسعود همامی می‌تواند به ما بسیار کمک کند اما ما تلاش می‌کنیم که در دو پست دیگر که مشکل داریم، با جذب بازیکن نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.



سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به نقاط ضعف ذوب‌آهن برای فصل آینده تصریح کرد: ما به دنبال جذب یک دروازه‌بان و هافبک خارجی هستیم و قرار است تعدادی از بازیکنان را ببینم و اگر نظر مرا جلب کردند، آنها را به تیم جذب کنیم. مطمئن باشید در این زمینه حساسیت خاصی دارم.



وی تصریح کرد: اولویت اصلی من برای فصل آینده جذب یک دروازه‌بان خوب است و من در این زمینه حساسیت بسیاری دارم چون نمی‌خواهم به دلیل اینکه در پست دروازه‌بان بازیکن خوبی جذب نکرده‌ایم، فصل آینده با مشکلاتی مواجه شویم.



کربکندی گفت: مطمئنم این ذوب آهن در فصل جاری تیم خوبی می شود و با جوی که بر تمرینات ما حاکم است، می توانیم در لیگ دوازدهم یکی از تیم های خوب باشیم.