نظر وزیر در مورد رئیس جدید کمیته

حمید سجادی در نشست امروز انتخابات کمیته ملی المپیک ، عنوان کرد: همکاری و تعامل شورای المپیک آسیا با ورزش ایران بر همه ما مشخص و شفاف است‌. از دیرباز تعامل مطلوبی بین ورزش کشور و شورای المپیک آسیا وجود داشته است. 

وی افزود: به صالحی‌امیری هم خسته نباشید می‌گویم و در جلسه روز شنبه حتما ادای دین خواهد شد و جامعه ورزش برای بدرقه و سپاس از زحمات او ادای دین می‌کند. به داوطلبان، نامزدها و دوستانی که برای ادامه راه همکاری کردند تشکر می‌کنم. رقابت نزدیک نشانه رشد است و اعضای مجمع سعی کردند به درستی با برنامه دوستان و سوابق عزیزان آشنا شوند که امروز رقابت نزدیک دیدیم. 

وزیر ورزش افزود: به خسروی‌وفا تبریک می‌گویم. از علی‌نژاد هم تشکر می‌کنم که در زمان معاونت با وجود کرونا کارها دوچندان شده بود. وظیفه دارم در چند ماهی که با هم کار کردیم تشکر کنم. رای مجمع قابل احترام است و این نوع آرا به شایستگی افراد ارتباطی ندارد. این تعداد آرا قرار نیست از شایستگی عزیزان بکاهد و ملاک قضاوت نیست. امیدوارم با خرد جمعی کار را پیش ببریم و بتوانیم از عزیزانی که رای نیاوردند استفاده کنیم. من قبلا زمانی که معاون بودم بعد از انتخابات می‌گفتم در ورزش جمهوری اسلامی ایران کار برای انجام دادن زیاد است و کسی جای کسی دیگر را تنگ نمی‌کند. همه جای ورزش کار روی زمین مانده زیاد دارد. شرکت توسعه، صندوق حمایت، فدراسیون‌ها و... همه کار زیاد دارند. 

نظر وزیر در مورد رئیس جدید کمیته

سجادی با اشاره به وفاق کمیته و وزارت، یادآور شد: در ۴-۵ سال گذشته وفاق بین کمیته و وزارت بوده و امیدوارم بیشتر هم بشود. امروز با این آرا نشان دادیم تفکر ما رو به جلوست و با همدیگر می‌توانیم اتفاقات خوب رقم بزنیم. اختلاف یک رای نشان دهنده پالس خوب و بخشی از سرنوشت ورزش امروز دست برخی افراد بود. 

وزیر ورزش گفت: خدمت برادر عزیزم صالحی امیری خسته نباشید می گویم. خدمت دوست و برادر عزیزم یکی از مدیران شایسته، پرتلاش، ورزشی و متخصص حاج محمود خسروی وفا تبریک می گویم. رقابت بسیار نزدیکی بود. خداراشکر جامعه ورزش که جمع قابل توجهی از این عزیزان عضو مجمع کمیته ملی المپیک هستند. مجمع رقابت خیلی خوب، شفاف و نزدیکی را شاهد بود.

وی افزود: به رسم ادب از همکاران خوبم به عنوان هیات رئیسه قبلی کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجراییشان خسته نباشید بگویم. برای آن ها آرزوی موفقیت در عرصه ای دیگر دارم. ان شاءالله منشا خدمت خواهند بود. به دوستان عزیز در پست های مختلف نواب رئیس، اعضای هیات اجرایی که امروز انتخاب شدند تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

سجادی تصریح کرد: روند انتخابات خداراشکر شفاف بود. در مورد رئیس منتخب هم امیدوارم همانطور که در دوره گذشته که حدود 5 سال طول کشید، وفاق و همدلی و وحدت و انسجام و انتظام به خیلی از موارد و اصولی که لازمه موفقیت در مدیریت ورزش است بیش از پیش باشد. با روحیه ای که از سوابق ورزشی خسروی وفا سراغ داریم، سختکوش، پرتلاش، بسیار سحرخیز، اهل جلسه، تعامل و هماهنگی است.

وزریر ورزش در خصوص رئیس جدید کمیته ملی المپیک افزود: خودش در رشته های مختلف به ویژه فوتبال ورزشکار بوده، متخصص، دست اندرکار و مدیر ورزشی است. با سابقه مشخصی که برای هیچ کدام از ما پوشیده نیست. در سوابقش موفقیت های متعددی را سراغ داریم. برایش آرزوی موفیت دارم. امیدوارم همانطور که تا الان این هماهنگی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بوده و واقعا یکدیگر را قبول داشتیم این راه ادامه داشته باشد. امروز آرا نشان داد هنوز اخلاق در ورزش حاکم است. رعایت مسائل اخلاقی و اصول ارزشمند در ورزش کشور بازهم در این انتخابات جواب داد. بازهم عرض تبریک دارم.