احسان حدادی در دایموندلیگ لندن شرکت میکند

به گزارش افکارنیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی در خصوص آخرین وضعیت خود در آلمان اظهار داشت: هر روز در دو نوبت تمرینات پرفشار را زیر نظر کیم بوخونسف مربی روسیام انجام میدهم. با نظر او قرار شده در مرحله دیگری از (دایموند لیگ) که قرار است در لندن برگزار شود، شرکت کنم.

حدادی گفت: چند روز پیش نیز ماموران وادا از وی تست دوپینگ گرفته اند و احتمالا تا المپیک لندن به ایران باز نخواهد گشت.

هشتمین مرحله مسابقات دایموند لیگ قرار است ۲۳ تیرماه سال جاری به مدت ۲ روز در لندن برگزار شود.

احسان حدادی در نخستین مرحله این رقابت‌ها که ۲۲ اردیبهشت ماه در قطر برگزار شد با ۶۶ متر و ۳۲ سانتیمتر به مقام دوم رسید و ۲ امتیاز کسب کرد.

دومین مرحله مسابقات دایموند لیگ ۳۰ اردیبهشت ماه در شانگ های چین بدون حضور پرتاب گران دیسک مرد برگزار شد.

دو و میدانی کار المپیکی ایران در سومین مرحله این رقابت ها که ۱۱ خرداد در ایتالیا برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت و چهار امتیاز کسب کرد تا در مجموع در میان بهترین پرتاب گران دیسک لیگ الماس با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

در چهارمین مرحله لیگ الماس که ۱۳ خرداد ماه در آمریکا برگزار شد طبق روال این رقابت ها، پرتابگران دیسک مرد حضور نداشتند.

در پنجمین مرحله، ۱۸ خرداد در اسلو مسابقات بدون حضور پرتابگران دیسک برگزار شد.

در ششمین مرحله نیز که ۲۰ خرداد در نیویورک آمریکا برگزار شد تنها تعدادی از برترین پرتاب گران دیسک مرد جهان حضور داشتند و احسان حدادی به دستور مربی خود از حضور در مسابقات منصرف شد.

مرحله هفتم قرار است ۱۶ تیرماه در پاریس برگزار شود و احسان حدادی در نظر دارد در هشتمین مرحله که قرار است ۲۳ تیر در لندن برگزار شود، شرکت کند.

بنابر قوانین سری رقابت های دایموند لیگ در پایان چهارده مرحله این رقابت‌ها، ورزشکاری که بیشترین امتیاز را در مواد رقابتی خود داشته باشد، به جایزه ارزشمند این رقابت‌ها که الماسی گرانبها است، دست پیدا می‌کند.

رکورددار پرتاب دیسک آسیا که خود را برای حضور قدرتمند در بازی های المپیک لندن آماده می کند، سال گذشته در رقابت‌های جهانی به مدال برنز دست یافته بود.