به گزارش افکارنیوز، منصور ابراهیمزاده در گفتوگو با فارس در مورد وضعیت تیم نفت تهران گفت: در حال حاضر در سرعین اردبیل اردو زدهایم و تمرینات خود را پیگیری میکنیم.

وی در مورد اینکه قنبرزاده اعلام کرده به دلیل افزایش دستمزد بازیکنان نتوانسته بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کند، اظهار داشت: قبول کردیم با این شرایط و کار کنیم و اکنون هم با قدرت جلو می‌رویم. بازیکنانی که در تیم حضور دارند بازیکنان خوبی هستند و تصور می‌کنم تا هفته آینده تیم ما تکمیل شود.

ابراهیم‌زاده در مورد علت افزایش دستمزد بازیکنان، تصریح کرد: این مسئله می‌تواند چند شاخصه داشته باشد، شاید یکی از مهم‌ترین آنها افزایش قیمت دلار است. خود باشگاه‌ها نیز در افزایش قیمت بازیکنان بی‌تاثیر نیستند. برخی باشگاه‌ها به دنبال قهرمانی هستند و بازیکنان مد نظرشان را جذب می‌کنند و بازیکنان هم با حساب و کتاب کردن قیمت خود را افزایش می‌دهند. شما نگاه کنید دلار چقدر گران شده و بحثافزایش مالیات‌ها هم در میان است.

سرمربی پیشین ذوب آهن در مورد مطالبات خود و دیگر بازیکنان این تیم از این باشگاه گفت: همه از باشگاه ذوب آهن طلبکاریم. بازیکنانی که در ذوب آهن ماندند چند درصدی بیشتر از دیگران گرفتند تا قرارداد‌شان را تمدید کنند اما من فقط ۴۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌ام را دریافت کرده‌ام و ۶۰ درصد دیگر باقی مانده است در حالی که باید تسویه حساب مالیاتی را هم بگیریم.

وی ادامه داد: سعی کرده‌ام ارتباط خوب و دوستانه‌ام را با باشگاه ذوب آهن حفظ و از طریق دوستانه این مسئله را حل کنم اما نمی‌دانم چرا مسئولان باشگاه در این زمینه بی‌توجهی می‌کنند.

ابراهیمزاده در مورد اینکه فدراسیون اعلام کرده بدون تسویه حساب مربی قبلی، باشگاه حق جذب سرمربی جدید را ندارد و با این شرایط چطور کربکندی سرمربی ذوب آهن شده است، گفت: این مسئله را باید از مسئولان فدراسیون فوتبال بپرسید. شاید هم آنها منتظر شکایت من هستند اما امیدوارم مجبور به شکایت از ذوب آهن نشوم و مسئله دوستانه حل و فصل شود.