به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: طبق برنامهریزی انجام شده و درخواست امیر قلعهنویی ۹۵ درصد بازیکنان جذب شدهاند و تمریناتمان را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری میکنیم. قرار است اردویی در ترکیه برپا کنیم و ۳ بازی دوستانه انجام دهیم.

سرپرست تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت رحمتی و حیدری گفت: ‌ کمیته نقل و انتقالات داریم که کارهای جذب بازیکن را انجام می‌دهد و همه چیز زیر نظر آنها صورت می‌گیرد اما این دو نفری را که شما اسم بردید، با ما قرارداد امضا کردند.

ماجدی در پاسخ به این سؤال که هواداران استقلال نگران وضعیت نقل و انتقالات و جذب نفرات بزرگ توسط پرسپولیس هستند، خاطرنشان کرد: ‌ هواداران ما خودشان را با پرسپولیسی‌ها قیاس می‌کنند اما باید این را بدانید که استقلال به جز تیموریان استخوان‌بندی تیم را حفظ کرده و اگر آنها بازیکن جذب می‌کنند به این خاطر است که تیمشان را از رده‌های قعر جدول فصل گذشته بالا بیاورند. هواداران نگران نباشند چون ما نفرات مدنظر قلعه‌نویی را به خدمت گرفته‌ایم و تیم خوبی را روانه مسابقات خواهیم کرد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص جدایی تیموریان و حضور او در تیم الخریطیات قطر گفت: ‌ واقعیت این است که پولی که قطری‌ها به تیموریان پرداخت کرده‌اند نه ما بلکه هیچ باشگاه دیگری در ایران نمی‌توانست آن مبلغ را پرداخت کند و به همین خاطر از جمع ما جدا شد. برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنیم.

ماجدی در خصوص آخرین وضعیت جباری تاکید کرد: باشگاه چارچوب خاص خود را دارد و هر بازیکنی باید در این چارچوب قرار گیرد. صحبتهای لازم را این بازیکن با مسئولان باشگاه انجام داده است.