به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي امروز بعدازظهر (سهشنبه) در كمپ تمريني اين باشگاه برگزار شد كه تمرين تحت تاثير شعارهاي هواداران استقلال عليه مديرعامل پرسپوليس بود. هواداران استقلال در اين تمرين بارها با سر دادن شعارهايي عليه رويانيان به نوعي كري خواني فصل جديد ليگ برتر را براي رقيب ديرينه آغاز كردند.

تمرین استقلال از ساعت ۱۸ در کمپ این تیم با دویدن بازیکنان به دور زمین آغاز شد و پس از آن راه راه پوشان استقلال عرض زمین را چندین و چند مرتبه دویدند تا بدن‌هایشان برای تمرین آماده شود.

پس از این تمرین، بازیکنان استقلال در گروه‌های ۳ و ۴ نفره تمرین پاسکاری ترکیبی را در دستور کار قرار دادند و به مدت ۲۰ دقیقه این کار را ادامه دادند.

بازیکنان به دستور امیر قلعه‌نویی به دو گروه تقسیم شدند و هر گروه از یکی از دو طرف زمین اقدام به نفوذ و سانتر به روی دروازه می‌کرد تا مهاجمین استقلال شوت به دروازه و ضربه سر را تمرین کنند. در این تمرین که با شور و نشاط خاصی همراه بود، تماشاگران دائما بازیکنان استقلال را تشویق می‌کردند و هرگاه بازیکنی توپ را به گل تبدیل می‌کرد، با فریادهایش او را به هیجان می‌آوردند.

پس از گذشت حدود یک ساعت از تمرین، بازیکنان استقلال به صورت تک به تک و روی پاس‌هایی که امیر قلعه‌نویی به آن‌ها می‌داد، به سمت دروازه شلیک می‌کردند تا چارچوب شناسی خود را محک بزنند.

از حاشیه‌های تمرین امروز نیز می‌توان به اصرار برخی از هواداران استقلال به شعار دادن علیه رویانیان اشاره کرد که آن‌ها حتی از خبرنگاران می‌خواستند که لفظ دقیق شعارهایشان را پوشش خبری دهند. امری که البته مقدور نبود!

همچنین در ۱۵ دقیقه اول تمرین، بارش باران به قدری شدید بود که بیشتر تماشاگران سکوها را ترک کرده و قصد خروج از کمپ را داشتند و خبرنگاران نیز با پناه بردن به کپر موجود در گوشه زمین که متعلق به کارگران حاضر در کمپ بود، سعی داشتند خیس نشوند که البته وجود یک چاه در داخل آن کپر سوژه شوخی و خنده خبرنگاران شده بود.

حدود ۲۰۰ هوادار استقلالي در تمرين امروز آبيپوشان حضور داشتند. اين تمرين در پايان با نرمشهاي كششي به پايان رسيد.