به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، دیدار تیمهای فوتبال اوکراین و انگلیس ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه دونباس آرهنا شهر دونتسک اوکراین با قضاوت ویکتور کاسای مجارستانی برگزار شد.

میزبان مسابقات در دو دیدار گذشته خود ۳ امتیاز کسب کرده و مقابل سوئد به پیروزی رسیده بود و در دیدار با فرانسه شکست خورده بود.

انگلیس نیز با ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار داشت و در دیدار با فرانسه به تساوی رسیده و سوئد را مغلوب کرده بود.

در ابتدای نیمه اول میزبان یورو که از حمایت تماشاگرانش بهره می‌برد بازی را نسبت به انگلیسی‌ها بهتر آغاز کرد و موقعیت‌های خوبی را بر روی دروزاه حریف تدارک دیدند اما در ادامه رفته رفته بازی به تعادل کشیده شد و درنهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وین رونی مهاجم سه‌شیر در این بازی در ترکیب ثابت قرار داشت و اولین بازی خود را در یورو ۲۰۱۲ انجام داد. شوچنکو مهاجم اوکراین نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در زمین بازی حضور نداشت.

در دیگر دیدار همزمان این گروه تیم‌های فوتبال فرانسه و سوئد آخرین بازی خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۲ را در ورزشگاه المپیک شهر کیف با قضاوت پدرو پروئنکا پرتغالی آغاز کردند.

فرانسوی‌ها با کسب ۴ امتیاز در صدر گروه چهارم قرار دارند و برای صعود به مرحله بعد به دنبال پیروزی در این دیدار بودند از طرفی سوئدی‌ها هم که از این پیکارها حذف شده‌اند فقط برای اعاده حیثیت مقابل خروس‌های آبی صف‌آرای کردند.

نیمه اول این دیدار نیز با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا تغییری در جایگاه تیمها در جدول ردهبندی تا پایان نیمه نخست ایجاد نشود.