محمد نوری: پرسپولیسی‌ بودن من و تارتار تاثیری روی بازی این هفته ندارد

محمد نوری در خصوص تقابل این هفته ذوب آهن مقابل استقلال به ایلنا گفت:

بازی سختی داریم و استقلال تیم خیلی خوبی است و بازیکنان با کیفیت و مطرح زیادی دارد و از مدعیان قهرمانی است ولی ما با شناخت کامل به مصاف این تیم‌ می‌رویم و به خوبی آنها را آنالیز کردیم و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم.

وی افزود:

یک نگرانی برای تیم ما و مجموعه ما وجود دارد که مربوط به داوری است. من بازی استقلال – فولاد در ورزشگاه بودم و ظاهراً برای استقلال در این بازی پنالتی نگرفتند و این موضوع جنجال زیادی به پا کرده است. در فوتبال ایران سابقه داشته که تیمی در یک داوری جنجالی ضرر کند و سرو صدای زیادی بپا شود و این موضوع روی داوری بازی بعد تاثیرگذار باشد و ما هم از این می‌ترسیم که خدای نکرده بخواهند در این بازی برای استقلال جبران کنند. اینکه در بازی استقلال – فولاد چه اتفاقی افتاده مربوط به آن بازی است و ذوب آهن نباید از این بابت متضرر شود. ما در بازی این هفته مقابل نساجی حق‌مان پیروزی بود و گل سالم تیم ما در این بازی مردود شد و اگر بخواهیم حساب کنیم ما هفته گذشته بیشتر از استقلال ضرر کردیم.

مربی ذوب آهن در مورد اینکه این تیم مقابل مدعیانی مثل پرسپولیس و سپاهان نمایش خوبی داشته و این اتفاق در بازی با استقلال هم تکرار می‌شود یا نه، گفت:

صد در صد همینطور است و ما این را نشان دادیم مقابل تیم‌های پرمهره و مدعی که بازیکنان اسم و رسم دار زیادی دارند دست و پا بسته نیستیم و هر بازی برای برد به زمین می‌رویم. بازیکنان ما به خوبی توجیه شدند و می‌دانند پیراهن چه تیمی را بر تن دارند.

نوری در مورد اینکه خودش و مهدی تارتار عقبه پرسپولیسی بودن دارند و این روی بازی با استقلال تاثیرگذار است یا نه، توضیح داد:

درست است من و آقای تارتار عقبه پرسپولیسی بودن داریم و من خودم شخصاً به این موضوع افتخار می‌کنم ولی در حال حاضر مربی ذوب آهن هستم و پیراهن این تیم بر تنم است و همه تمرکزم فقط روی کمک به این تیم و کسب بهترین نتایج است و چنین مسائلی روی من یا آقای تارتار در این بازی تاثیرگذار نیست.

وی در مورد وضعیت بازیکنان تیمش گفت:

به جز باقرپسند و ابراهیم زاده که به این بازی نمی‌رسند 1-2 مصدوم جزئی هم داریم که وضعیت آنها تا 48 ساعت قبل از بازی مشخص می شود. سایر بازیکنان آمادگی کامل دارند.

محمد نوری پرسپولیسی‌ بودن من و تارتار تاثیری روی بازی این هفته ندارد