امیدوارم با دست پر از آبادان بازگردیم

به دلیل پرواز دیرهنگام اعضای تیم فوتبال پیکان به آبادان ، سید مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان به نشست خبری قبل از مسابقه با صنعت نفت نمی‌رسد. به همین منظور بخش رسانه‌ای پیکان گفت و گویی را با مجتبی حسینی درباره مسابقه فردا و برخی موضوعات ترتیب داده است.

حسینی در ابتدا اظهار داشت: فردا بازی سختی مقابل نفت آبادان داریم؛ این تیم با وجود جایگاهی که در جدول دارد، اما فوتبال خوبی را بازی می‌کند. قطعا نمی‌توانیم بگوییم کار راحتی خواهیم داشت. با این حال دغدغه فنی نسبت به بازیکنانم ندارم و می‌دانم که آنها همچون بازی های گذشته بهترین عملکرد خود را به اجرا خواهند گذاشت.

او ادامه داد: در مسابقه قبلی مقابل هوادار هم عالی بازی کردیم و تیم برتر زمین بودیم. شایسته پیروزی بودیم اما متاسفانه تصمیمات عجیبی که داور مسابقه با همراهی کمک هایش گرفت، باعث شد بازی مساوی شود. همه ایران دیدند که تیم داوری چه اشتباهات عجیبی مقابل هوادار داشت، اما هیچ اتفاقی نیفتاد، حتی یک عذرخواهی ساده هم از باشگاه پیکان بابت دو امتیازی که به ناحق از ما گرفتند انجام نشد.

سرمربی پیکان همچنین گفت: اشتباهاتی که در بازی ما با هوادار رخ داد، یک اتفاق نادر در فوتبال ما است اما برایم عجیب است که چرا آنقدر که باید به آن توجه نشد. اگر این اشتباهات علیه یک تیم دیگر رخ داده بود، احتمالا یک فاجعه رخ می‌داد اما به سادگی دو امتیاز از ما گرفتند و طوری رفتار کردند که انگار آب از آب تکان نخورده است.

حسینی در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره داوری های لیگ برتر تاکید کرد: نمی‌خواهیم جنجال درست کرده و جو بدی را ایجاد کنیم. همه فوتبالدوستان شاهد هستند که از ابتدای فصل تا قبل مسابقه با هوادار هیچ اظهارنظری درباره داوری ها انجام ندادم؛ حتی وقتی ضرر کردیم هم حرفی نزدم تا فشاری به داوران وارد نشود اما با گذشت 5 روز از بازی قبلی، هنوز نتوانسته‌ام آن اشتباهات را هضم کنم. نمی‌توانم باور کنم که در لیگی که اینقدر سخت است و تیم‌ها راحت بهم امتیاز نمی‌دهند، دو امتیاز از ما گرفته‌اند و همه اینقدر ساده از کنار این ماجرا رد می‌شوند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که با این تفاسیر آیا نگرانی‌ای از بابت قضاوت بازی با نفت آبادان ندارد، گفت: همانطور که گفتم نمی‌خواهم جو منفی ای علیه داوران ایجاد کنم. برای علی بای و تیم داوری اش در بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم.

حسینی درباره شرایط مسابقات لیگ برتر افزود: لیگ امسال شرایط بسیار سختی دارد. مشکل اصلی لیگ امسال که در اکثر تیم ها مشاهده می‌شود، ضعف گلزنی است. شما شاهد هستید که باتجربه ترین و گرانقیمت ترین مهاجمان لیگ برتر هم با گذشت 11 هفته یا گل نزده‌اند و یا تعداد گل‌های آنها زیاد نیست. این مساله روی عملکرد تیم‌ها تاثیرگذار بوده است. در شرایطی که فاصله تیم‌ها در فصل جاری بهم نزدیک شده ، بازیکنان باید از تک فرصت ها استفاده کنند و این مساله‌ای است که باعث موفقیت تیم‌ها می‌شود.

سرمربی پیکان صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: امیدوارم در بازی با نفت آبادان بازیکنانم بهترین عملکرد را ارائه بدهند و با دست پُر به تهران برگردیم. انگیزه زیادی داریم تا باحال خوب به تعطیلات لیگ برویم و برای این منظور نیاز به پیروزی مقابل صنعت نفت داریم.