معافیت کریم انصاری فرد؛ از شایعه تا واقعیت
سرویس ورزشی افکار نیوز -

در شرایطی که معافیت کریم انصاری فرد از خدمت سربازی ابهامات زیادی را به وجود آورده است، به نظر می رسد معافیت گرفتن وی چندان بی ارتباط با پیوستنش به تیم پرسپولیس نباشد.

به گزارش افکار نیوز آقای گل شدن کریم انصاری فرد در مسابقات لیگ یازدهم باعثشد تا این مهاجم جوان که در رقایت های باشگاهی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به تیم ملی دارد، در بورس نقل و انتقالات قرار گرفته و به یکی از سوژه های اصلی دو باشگاه سرخابی پایتخت تبدیل شود.

در این میان باشگاه پرسپولیس که وضعیت مالی بهتری نسبت به تیم استقلال داشت، در ادامه خریدهای کهشکانی خود کریم انصاری فرد را هم به خدمت گرفت اما این همه جار و جنجال تنها یک طرف ماجرا بود.

به گزارش افکارنیوز انصاری فرد خدمت سربازی خود را نگذرانده است و طبق عرف معمول در فوتبال ایران باید برای سپری کردن خدمت سربازی خود راهی یکی از تیم های نظامی شود اما ابهام بزرگ این روزهای فوتبال ایران معافیت سربازی انصاری فرد است که توسط مسئولان مربوطه نیز تایید شده است.

گفته می شود انصاری فرد معافیت کفالت از مادرخود را گرفته ولی وی بردار بزرگ تری دارد که ازدواج کرده و این قانون شامل حال وی نمی شود از این رو صدور معافیت برای انصاری فرد با این روش ابهام بزرگی را برای رسانه ها و جامعه ورزش به وجود آورده است.

به گزارش افکار نیوز برخی صدور معافیت کفالت انصاری فرد را بی ارتباط با پیوستن اخیر وی به تیم پرسپولیس نمیدانند اما مسولان باشگاه تاکنون در این باره اظهارنظری نداشته و اصلاحا نه تکذیب و نه تایید نکرده اند.

مساله معافیت سربازی بازیکنان فوتبال هر ازگاهی خبرساز شده و معافیت اخیر انصاری فرد نیز چندان عجیب و دور از ذهن نیست همچنان که سال گذشته مشخص شد که معافیت پزشکی چند سال قبل قاسم حدادی فر تقلبی بوده و با همدستی یک پزشک برای وی گواهی صادر شده است که این موضوع بالاخره برملا شده و حدادی فر ناچار به سپری کردن خدمت سربازی شد و بالاخره نیز واقعیت معافیت انصاری فرد هویدا خواهد شد.