به گزارش افکار نیوز،مجتبی رمضانبیگی در گفتگو با مهر، با بیان مطلب فوق تصریح کرد: متاسفانه باشگاه مس در یک اقدام غیر حرفهای با میلاد جهانی که به تازگی به تیم صبا آمده بود مذاکره کرد. این بازیکن هم در حالی که تیم ما در سرعین اردبیل بود، دوشنبه هفته پیش بدون هماهنگی اردو را ترک کرد.

وی با بیان اینکه رقم پیشنهادی باشگاه مس از باشگاه صبا بیشتر بوده است، تاکید کرد: متاسفم که اینقدر راحت با بازیکنانی که با یک باشگاه قرارداد دارند تماس گرفته می‌شود و به همین راحتی اخلاق در فوتبال قربانی پول می‌شود. جهانی علاوه بر قراداد داخلی، قراداد پنج برگه فدراسیون فوتبال را هم با باشگاه صبا امضا کرده بود و فقط مانده بود تا قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کنیم.

سرپرست باشگاه صبا، یادآور شد: جهانی در سرعین گفته بود که از باشگاه مس با او تماس گرفته‌اند و حتی رقم خوبی را به او پیشنهاد کرده‌اند. پس از آن، یحیی گل محمدی با یکی از مسئولان باشگاه مس صحبت کرد که این مسئول پیشنهاد به جهانی را تکذیب کرد. با وجود این چند روز بعد جهانی به یکباره اردو را ترک کرد.

رمضان‌بیگی در خصوص اینکه چرا قرارداد این بازیکن در هیئت فوتبال ثبت نشده بود تا از بروز این اتفاق جلوگیری شود، گفت: همانطور که گفتم جهانی قرارداد پنج برگه فدراسیون را هم امضا کرده بود. ما حتی برای او در تهران هم هتل گرفتیم و وقتی یک بازیکن با تیم خود به اردوی آماده سازی می‌رود به این معناست که دیگر کار تمام شده است.

سرپرست باشگاه صبای قم، در ادامه تاکید کرد: ما تا یکی، دو روز پیش از حضور جهانی در مس مطمئن نبودیم، اما حالا که اطمینان داریم به مس رفته است، از این بازیکن شکایت خواهیم کرد.

رمضانبیگی در پایان با بیان اینکه باشگاه صبا تا دو روز آینده با دو بازیکن دیگر قرارداد امضا میکند، گفت: ما روز چهارشنبه و به مدت ۹ روز عازم ترکیه میشویم تا تمرینات آماده سازی را در این کشور ادامه بدهیم.