عابدزاده: از دو باشگاه‌ ایرانی پیشنهاد دارم

به گزارش افکار نیوز،امير عابدزاده در گفتگو با ايسنا، درباره انتخاب خود در تركيب تيم منتخب هفته ليگ USL آمريكا گفت: اولين باري بود كه در تيم منتخب هفته قرار ميگرفتم و به همين دليل خيلي خوشحالم اما اين افتخار در مقابل آنچه كه به دنبالش هستم بسيار ناچيز است و من تنها يك درصد راه را طي كردهام. با اين حال خوشحالم كه قدم به قدم رو به جلو حركت ميكنم و به اهداف خود نزديكتر ميشوم.

دروازه‌بان باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمریکا درباره آینده خود گفت: یکی از پیشنهادهایی که دارم از یک باشگاه اسپانیایی است اما مدیر لس‌آنجلس بلوز از من خواسته که فعلا نام این باشگاه را مطرح نکنم. همچنین از ایران هم پیشنهادهایی داشته‌ام. یک باشگاه از لیگ برتر و یک باشگاه از دسته اول به من پیشنهاد داده‌اند و این احتمال وجود دارد که فصل آینده در ایران بازی کنم اما نام این باشگاه‌ها را نیز فعلا نخواهم گفت.

وی گفت: در حال حاضر باید صبر کنم و نمی‌خواهم برای تصمیم گرفتن عجله کنم. آدم‌های زیادی را می‌شناسم که به دلیل اشتباهاتی که در انتخاب‌های خود داشتند ضربه خوردند. به همین دلیل دوست دارم که همه پیشنهادها را بررسی کنم تا دچار اشتباه نشوم.

عابدزاده گفت: برای من خیلی مهم نیست که در کجا باشم، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که بتوانم در ترکیب اصلی تیمم قرار بگیرم و تجربه کسب کنم چون همه گلرهای موفق به دلیل اینکه از سن کم بازی می‌کردند تجربه زیادی کسب کردند و به موفقیت رسیدند. به عنوان مثال، ایکر کاسیاس در حالی که ۱۹ سال داشت در رئال مادرید بازی می‌کرد.

فرزند دروازهبان سابق تيم ملي ايران گفت: اگر در معتبرترين تيم دنيا هم حضور داشته باشم و روي نيمكت بنشينم هيچ فايدهاي برايم ندارد و باعث پيشرفتم نخواهم شد. مسلما اگر به اسپانيا بروم از لحاظ اعتبار از بازي در ايران بهتر است اما بايد مطمئن باشم كه ميتوانم در آن تيم بازي كنم. براي حضور در باشگاههاي ايراني هم همين شرط را دارم. البته من از خودم مطمئن هستم و ميدانم كه ميتوانم موفق باشم.