بلیت قطر پرخواهان‌تر از آیفون 14

ازدحام بیش از حد مقابل این آژانس، مانع از آن نشد که مراکشی ها از تهیه بلیت سفر به قطر برای تشویق تیم ملی فوتبال مراکش در دیدار مقابل فرانسه، در نیمه‌ نهایی جام جهانی 2022، ناامید شوند و در صف نایستند.

یکی از خانم‌هایی که برای خرید بلیت آمده بود، گفت: از ساعت شش صبح اینجا هستم و می‌توانم تا عصر امروز برای خرید بلیت برای حمایت از تیم ملی مراکش صبر کنم. تشویق ملی‌پوشان در این مسابقه، همه چیز را برای آنها آسان می‌کند. انشاالله بلیت را خواهیم گرفت.

یکی دیگر از جوانانی که مقابل آژانس، در صف ایستاده بود نیز درباره سازماندهی خوب هوادارانی که قصد تهیه بلیت را داشتند، صحبت کرد و گفت برخلاف آنچه در بازی قبلی تیم ملی مراکش رخ داد، این بار شرایط بهتر است.

او توضیح داد که افزایش تعداد پروازهای این شرکت هواپیمایی، به همه کسانی که خواهان سفر به قطر هستند این امکان را می‌دهد تا بدون هرج و مرج، بلیت خود را رزرو کنند.

این جوان با تایید اینکه از ساعت هفت و نیم به این مکان آمده است، ابراز امیدواری کرد که بلیت را دریافت کند و برای تشویق تیم ملی به قطر سفر کند، به ویژه اینکه او در مسابقات قبلی نیز حضور داشته و در دوحه، فضای فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و می‌خواهد با بازگشت به قطر، به حمایت از بازیکنان در این جام ادامه دهد.

همچنین یکی دیگر از بانوان حاضر در این صف که به نظر می‌رسید اشتیاق زیادی برای سفر به دوحه برای حمایت از تیم ملی مراکش دارد، تاکید کرد که تا زمان خرید بلیت در مقابل آژانس خواهد ماند.

بسیاری از جوانان حاضر، ترسی از ترک محل کار خود نداشتند و با روحیه‌ای بالا، به تهیه بلیت امیدوار بودند. این در شرایطی بود که مقامات کازابلانکا، تعدادی پرسنل امنیتی را به همراه نیروهای کمکی برای سازماندهی روند خرید بلیت و جلوگیری از هرج و مرج به این محل اعزام کرده بودند.

رویال ایر مراکش، از تخصیص حدود 30 پرواز از کازابلانکا به دوحه، با هواپیماهایی با ظرفیت بالا خبر داد. این پروازها فردا و پس فردا، برای انتقال هواداران به منظور حضور در بازی نیمه نهایی جام جهانی بین مراکش و فرانسه راهی قطر خواهند شد.