خشم " لوو " از جاسوسی در تیم ملی‌ آلمان

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، يوآخيم لوو از به بيرون درز كردن تركيب اصلي بازيكنان مورد نظر او در بازي برابر يونان به شدت انتقاد كرد. در اين بازي كه با برتري ۴ بر ۲ ژرمنها به ثمر رسيد، مربيان آلمان سه بازيكن جديد را در تركيب هجومياش به كار گرفته بودند. اين تغييرات گسترده پيش از آغاز بازي برابر يونان به رسانهها درز كرده بود و همين موضوع هم خشم لوو و دستيارانش را در پي داشت.

برخی رسانه‌ها پیشاپیش از حضور میروسلاو کلوزه، مارکو رویس و آندره شورله در ترکیب اصلی آلمان در دیدار دور یک چهارم نهایی برابر یونان خبر داده بودند. لوو پس از مسابقه دراین‌باره گفت: ‌ " وقتی این اتفاق می‌افتد یعنی دیگر از ذهن من خارج شده است. نباید کارت‌ها را زودهنگام روی میز گذاشت. "

با آن که حضور این سه بازیکن در ترکیب اصلی فاش شده بود، ولی یونانی‌ها نتوانستند از این موضوع بهره برده و نام کلوزه و رویس در فهرست گلزنان بازی جای گرفت. لوو همچنین گفت: ‌ " به درستی نمی‌توانم توضیح بدهم که این اتفاق چگونه رخ داده است. پیش از بازی با یونان ترکیب اصلی نهایی را با اعضای تیم در میان گذاشته بودم. "

ترکیب اصلی آلمان در روز مسابقه و به هنگام نشست بازیکنان پیش از ناهار به آنها گفته شده بود. پیش از این هر بازیکن به تنهایی می‌دانست که در بازی با یونان در ترکیب حضور دارد یا خیر. سرمربی ژرمن‌ها همچنین عنوان کرد: ‌ " بدیهی است که بازیکنان با مشاوران، دوستان یا هر کس دیگری ارتباط تلفنی داشته باشند. شاید از خوشحالی بازی کردن یا ناراحتی بازی نکردن بوده که این ترکیب لو رفته است. در هر حال این اتفاق از سوی بازیکنان نیفتاده و از آنها مطمئن هستم. کانال‌های دیگری هستند که اطلاعات از آنها به بیرون درز می‌کند. " حتی پیش از بازی‌های دور گروهی نیز جزئیات ترکیب تیم ملی آلمان به بیرون بروز می‌کرد.

لوو كه از جاسوسي در تيمش به شدت عصباني است، اميد چنداني به كشف عامل اين رخداد پيش از بازي نيمه نهايي يورو ۲۰۱۲ يا حتي بازي نهايي ندارد: "نميتوان سر در آورد اين اتفاق چگونه ميافتد. در نهايت هم نميتوان فرد جاسوس را پيدا كرد."