دیبالا پس از قهرمانی: باورنکردنی بود

تیم ملی آرژانتین امروز در فینال جام جهانی قطر رو در روی فرانسه قرار گرفت. این بازی پر از اتفاقات هیجان انگیز بود و در نهایت این شاگردان لیونل اسکالونی بودند که در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دادند تا لیونل مسی به آرزوی دیرینه خود برسد و جام جهانی را بالای سر ببرد.

پائولا دیبالا به دلیل مصدومیت در این تورنمنت خیلی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین را پیدا نکرد اما در لحظات پایانی بازی امروز به زمین آمد و پنالتی خود را هم تبدیل به گل کرد. پائولو دیبالا در پایان بازی گفت: "اتفاقاتی که امروز افتاد در تاریخ خواهد ماند. همه اتفاقاتی که افتاد باورنکردنی بود. در ابتدا شک وجود داشت که در جام باشم. از کادر پزشکی تشکر می کنم که برای درمان من کمک کردند. کادر فنی تا امروز منتظر ماند."

همچنین انزو فرناندز، ستاره جوان تیم ملی آرژانتین نیز در پایان بازی گفت: " تمام اعضای خانواده ام اینجا حضور داشتند. این گروه کاملا شایستگی رسیدن به اینجا را داشت. این لحظه ای است که هرگز پاک نخواهد شد. لئو الگوی من است. بهترین تاریخ. بردن جام جهانی با کشورم در 21 سالگی چیزی است که قیمتی ندارد. بیایید برویم و جشن بگیریم."