تجهیز مبلمان پارکی و وسایل ورزشی بوستان های منطقه ۱۴

محمد امین سالاری پور با بیان اینکه برای احیای حقوق شهروندی افراد توانیاب، طراحی، ساخت و تجهیز فضاهای عمومی و شهری ضروری است، گفت: در این راستا و به منظور بهره مندی توانیابان از فضاهای تفریحی، بیش از ۴۰ مورد اقدامات مناسب سازی و تجهیز مبلمان شهری شامل نصب ست بدنسازی، نیمکت، سطل زباله و اصلاح رمپ آبخوری و... در فضای سبز منطقه انجام شد.

سالاری پور با اشاره به اینکه بوستان های فتح، سمیه، پریماه، آینده سازان و باغراه ماهان با این مناسب سازی آماده استفاده افراد دارای محدودیت های جسمی و حرکتی است، افزود: در ادامه این عملیات حوزه فضای سبز منطقه همچنین نسبت به رنگ آمیزی نیمکت ها، مرمت و ایجاد چشمه سرویس بهداشتی و زیباسازی سایر مبلمان های بوستانی اقدام لازم را انجام داده است.

سالاری پور با اشاره به اجرای عملیات مسیر بساوایی(عملیات کفپوش شیاری)و همسطح سازی و مناسب سازی تقاطع ها و معابر برای تسهیل استفاده توانیابان منطقه و مشارکت در فعالیت های اجتماعی، تفریحی و آموزشی در این فضاهای شهری، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری منطقه ۱۴ برای ارتقای رضایت شهروندان از فضاهای شهری و فراهم کردن کلیه خدمات رفاهی و فرصت‌های برابر زندگی برای اقشار خاص، مناسب سازی فضاهای عمومی به ویژه بوستان ها را در دستورکار دارد.

تجهیز مبلمان پارکی و وسایل ورزشی بوستان های منطقه ۱۴