نگرانی بزرگ این روزهای یورگن گلوپ

لیورپول فردا در مرحله سوم جام حذفی در خانه خود ورزشگاه آنفیلد میزبان ولوز خواهد بود.

لیورپولی‌ها روز دوشنبه با شکست 3-1 مقابل برنتفورد هواداران‌شان را ناامید کرده و با انتقادهای زیادی مواجه شدند. کلوپ انتظار دارد شاگردانش فردا در مقابل ولورهمپتون نشان بدهند از آن شکست تلخ ناراحت شده و قصد جبران دارند. بازی فردا از نظر دیگری هم اهمیت دارد چرا که اولین حضور کودی خاکپو با پیراهن لیورپول خواهد بود. او اخیرا از آیندهوون به تیم یورگن کلوپ منتقل شد.

یورگن کلوپ در آستانه این مسابقه در کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کودی خاکپو و انتخاب لیورپول

مسلما ما در گذشته شرایط بهتری برای بازیکنان خوب داشتیم. امسال ما حتی نمی‌توانیم صعود به لیگ قهرمانان را گارانتی کنیم ولی کودی در این باره هیچ سوالی از ما نکرد. او می‌تواند وضعیت جدول را ببیند ولی تصمیمش این بود که لیورپولی بشود.

نگرانی بزرگ این روزهای یورگن گلوپ

نظر یورگن کلوپ درباره خاکپو بعد از اولین دیدار با او

شخصیت یک بازیکن همیشه مهم است. کودی به خانه من نیامده بود. با هم تلفنی صحبت کردیم. ولی از همین ملاقات هم می‌شد فهمید که او پسر خونگرمی است و این برای من و تیم خبر خوبی به حساب می‌آید.

انتقادها از خط میانی لیورپول

وقتی از نظر ذهنی تحت فشار قرار بگیرید روحیه‌ها هم خراب می‌شود. من گفته بودم که خط هافبک مساله ما نیست. فکر کنم از این به بعد شروع می‌کنند به انتقاد کردن از مهاجم‌ها. ولی من چنین چیزی نمی‌خواهم.

نظر کلوپ درباره شکست مقابل برنتفورد

حتی قبل از اینکه برنتفورد اولین کرنر را به دست بیاورد ما باید 2-0 جلو می‌افتادیم. باید سخت کار کنیم تا شانس را مجبور کنیم به ما روی خوش نشان بدهد نه به تیم حریف.

مصدومیت ویرژیل فن‌دایک

مصدومیت ویرژیل غافلگیرکننده بود. این برای ما ضربه بزرگی است. تشخیص پزشکان واقعا برایمان تلخ بود. او را بیشتر از یک ماه در اختیار نخواهیم داشت ولی امیدوارم این دوره سریع بگذرد. سخت است ولی فراموش نکنیم که ویرژیل در سالهای اخیر چه تعداد بازی‌ای برای ما داشته است.

بازی با ولورهمپتون در مرحله سوم جام حذفی

وقتی تیم چهارشنبه، شنبه و سه‌شنبه بازی می‌کند شرایط واقعا سخت می‌شود. ولی ما دوشنبه بازی داشتیم بعد شنبه هفته قبل و فردا هم که شنبه است به میدان می‌رویم. بنابراین با بهترین ترکیب و قدرت تمام به مصاف ولوز خواهیم رفت.