به گزارش افکار نیوز ،عباس ترابیان در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: تیمهای حاضر در مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاههای کشور فقط تا روز ۲۲ تیرماه فرصت دارند که فهرست اسامی بازیکنان و مربیان خود را به کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ارائه دهند. ندادن فهرست بازیکنان به معنای انصراف تیمها تلقی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تا به امروز هیچکدام از تیم‌های لیگ برتری رسما از حضور در این رقابت‌ها انصراف نداده‌اند، گفت: هر آنچه در خصوص انصراف تیم‌ها مطرح شده، مربوط به اخبار رسانه‌ها بوده و به جای اینکه چیزی مکتوب به فدراسیون اعلام شود در رسانه‌ها خبردار شده‌ایم که فلان باشگاه قصد تیمداری در لیگ فوتسال را ندارد و ….

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه عنوان شده است، فوتسال ایران در خطر تعلیق قرار دارد، گفت: اینکه عنوان شده است به علت حضور تیم گیتی پسند در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا فوتسال ایران در خطر تعلیق قرار دارد به هیچ عنوان درست نیست، چرا که ما از ابتدا این تیم را به عنوان نماینده فوتسال ایران در پیکارهای آسیایی معرفی کرده بودیم.

وی در این رابطه افزود: معرفی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های برعهده فدراسیون هر کشور است که براین اساس هر کشور قهرمان خود را برای شرکت در مسابقات معرفی می کند. این در اختیار فدراسیون‌هاست که چه تیمی را معرفی کنند و این تیم حتی می‌تواند قهرمان لیگ آن کشور نباشد.

ترابیان در خصوص انتخاب مدیر فنی برای تیم ملی فوتسال کشورمان خاطر نشان کرد: از آنجائیکه آن مربی قرارداد دارد ما نمیتوانیم نامی از او ببریم. فعلا منتظریم که قراردادش به اتمام برسد تا برای عقد قرارداد با او اقدام کنیم. از این بابت جای هیچ نگرانی نیست و تیم ملی فوتسال به موقع تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.